Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 12:18Om man som dig kör med sådan bör man väl ha lite mer marginal antar jag. Har inte hittat någon som passar till färgen på min cykel ännu så jag vet inte.
Om man som dig kör med sådan bör man väl ha lite mer marginal antar jag. Har inte hittat någon som passar till färgen på min cykel ännu så jag vet inte.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 12:33Naturligtvis lackeras racern och cykelkorgen i samma färg!
Naturligtvis lackeras racern och cykelkorgen i samma färg!
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 12:44Jag har inte cykelkorg på racercyklarna utan på fyllecykeln.
Jag har inte cykelkorg på racercyklarna utan på fyllecykeln.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 17:06Jag vill ha en! Vart kan man hitta såna? Jag är van att bli påkörd, så det är lugnt!
Jag vill ha en! Vart kan man hitta såna? Jag är van att bli påkörd, så det är lugnt!
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:51cykelkorg??
cykelkorg??
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 23:12Ha ha ha. Niklas vill ha en cykelkorg på sin nya tempohoj, JAAAAA!!!!
Ha ha ha. Niklas vill ha en cykelkorg på sin nya tempohoj, JAAAAA!!!!
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:06Tja för att återgå till frågan
Här i Boulder, USA är det väldigt vanligt med "fixed gear" snabbt överslag så är det nog 10-15% utav cyklisterna som har en sån. (Har sett fixed gear på allt ifrån gamla stålramar till kolfiberramar i 20kkr klassen)
Vet in
Tja för att återgå till frågan
Här i Boulder, USA är det väldigt vanligt med "fixed gear" snabbt överslag så är det nog 10-15% utav cyklisterna som har en sån. (Har sett fixed gear på allt ifrån gamla stålramar till kolfiberramar i 20kkr klassen)
Vet in
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:10Det står säkert i rättsfallet som någon vänlig själ letar efter.
Det står säkert i rättsfallet som någon vänlig själ letar efter.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:41Jag vill ha lite som ett bord på min tempohoj... men det gäller att latten står stadigt... svårt det där...
Jag vill ha lite som ett bord på min tempohoj... men det gäller att latten står stadigt... svårt det där...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:48http://www.altabikes.no/
Mycket snyggare o coolare än så blir det nog inte... vill ha!
Mycket snyggare o coolare än så blir det nog inte... vill ha!