Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 13:53Jag saknar fortfarande rättsfallen med bromstest..
Jag saknar fortfarande rättsfallen med bromstest..
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 14:01Det står fortfarande inte vilken teknisk lösning som ska kallas broms!
Det står fortfarande inte vilken teknisk lösning som ska kallas broms!
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:04Vi heter faktiskt Storch....
Vi heter faktiskt Storch....
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:15"Det står fortfarande inte vilken teknisk lösning som ska kallas broms"
Jo det står att en " färdbroms bör kunna ge cykeln en retardation av 3 m/s2 vid en manöverkraft av högst 196 N med handmanövrerat reglage och 490 N med fotmanövrerat reglage."
Du få
"Det står fortfarande inte vilken teknisk lösning som ska kallas broms"
Jo det står att en " färdbroms bör kunna ge cykeln en retardation av 3 m/s2 vid en manöverkraft av högst 196 N med handmanövrerat reglage och 490 N med fotmanövrerat reglage."
Du få
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:18När prövades detta i en rättegång med ett bromstest?
När prövades detta i en rättegång med ett bromstest?
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:20"När prövades detta i en rättegång med ett bromstest?"
För att få en bot a 500:-, behövs igen rättegång. Bara en viljestark/nitisk Polisman, med rätt attetyd. 🙁 blir det då;)
Vänligen
P.
"När prövades detta i en rättegång med ett bromstest?"
För att få en bot a 500:-, behövs igen rättegång. Bara en viljestark/nitisk Polisman, med rätt attetyd. 🙁 blir det då;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:26Man går till rättegång och får prövat fallet. Kostnad femhundra kronor om man inte vinner.
Att sedan vissa inte tycker att det är någon mening att pröva saker i domstol.
Ja, det är upp till paragrafjockeys som har gott om pengar och dåligt samvete.Konst
Man går till rättegång och får prövat fallet. Kostnad femhundra kronor om man inte vinner.
Att sedan vissa inte tycker att det är någon mening att pröva saker i domstol.
Ja, det är upp till paragrafjockeys som har gott om pengar och dåligt samvete.
Konst
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 14:39Dåså P. då är vi överens om att om att köra in en pinne i bakhjulet ger tillräcklig retardation så är det en broms?
Dåså P. då är vi överens om att om att köra in en pinne i bakhjulet ger tillräcklig retardation så är det en broms?
Quote from Charlotte Skoglund on 1 August 2008, 14:50tycker fina fisken om fixed, min blev klar förra hösten har nästan gjort alla mina mil i år på den..... naturligtvis vättern o en 40 + 60 milare brevet oxå... varför jo bara därför att det går...
en helt vanligt stålram från mitten av 80talet i rätt storl
tycker fina fisken om fixed, min blev klar förra hösten har nästan gjort alla mina mil i år på den..... naturligtvis vättern o en 40 + 60 milare brevet oxå... varför jo bara därför att det går...
en helt vanligt stålram från mitten av 80talet i rätt storl
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 14:53Har VR missat att förbjuda det alltså. Dom förbjuder ju det mesta annars...
Har VR missat att förbjuda det alltså. Dom förbjuder ju det mesta annars...