Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 15:26Hej Christer.
"Dåså P. då är vi överens om att om att köra in en pinne i bakhjulet ger tillräcklig retardation så är det en broms?"
Jag trodde mer om dig än detta, enligt mig, ur dumma inlägg. Men visst om du vill cykla runt med ett gäng pinnar att stop
Hej Christer.
"Dåså P. då är vi överens om att om att köra in en pinne i bakhjulet ger tillräcklig retardation så är det en broms?"
Jag trodde mer om dig än detta, enligt mig, ur dumma inlägg. Men visst om du vill cykla runt med ett gäng pinnar att stop
Quote from Charlotte Skoglund on 1 August 2008, 15:27vad ska de förbjuda??? att folk inte har växlar?? eller att de trampar för mkt?
vad ska de förbjuda??? att folk inte har växlar?? eller att de trampar för mkt?
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 16:24Är inte broms en insekt?? o varför måste man ha det på cykeln,var ute o kolla lillans cykel ingen broms där varken insekt eller fartreduserare.varit så sen ny o köpt hos seriös cykelhandlare (monark 3hjul o flak) men regler är ju regler!!!!jag ska kanske
Är inte broms en insekt?? o varför måste man ha det på cykeln,var ute o kolla lillans cykel ingen broms där varken insekt eller fartreduserare.varit så sen ny o köpt hos seriös cykelhandlare (monark 3hjul o flak) men regler är ju regler!!!!jag ska kanske
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 21:32Hej Chrille.
Jag ska hjälpa dig från en liten tabbe. Att gå till handlaren skulle säkerligen vara en kul. Men jag tror inte att du blir så väldigt seriöst motagen. För det troliga är att du i detta fall har ett "fordon för lek" och för dessa gäller inte
Hej Chrille.
Jag ska hjälpa dig från en liten tabbe. Att gå till handlaren skulle säkerligen vara en kul. Men jag tror inte att du blir så väldigt seriöst motagen. För det troliga är att du i detta fall har ett "fordon för lek" och för dessa gäller inte
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 10:00de flesta cyklar är väl lek o nöjesfordon? o vem bedömmer vilket som e vilket.Men alvarligt talat vad e det som e så farligt med att sätta på en ringklocka o lite reflexer mm på en cykel????tror man att 10gram extra på cykeln gör så mkt så spotta ut snuse
de flesta cyklar är väl lek o nöjesfordon? o vem bedömmer vilket som e vilket.Men alvarligt talat vad e det som e så farligt med att sätta på en ringklocka o lite reflexer mm på en cykel????tror man att 10gram extra på cykeln gör så mkt så spotta ut snuse
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 10:09Lek o nöje?
Inte för en cykelskyttesoldat!
Där gäller minsann regementet och nypussade kängor.
Lek o nöje?
Inte för en cykelskyttesoldat!
Där gäller minsann regementet och nypussade kängor.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 10:24cykelskyttesoldater är givetvis undantagna, vart skulle sverige varit utan dem, all heder åt dem.
cykelskyttesoldater är givetvis undantagna, vart skulle sverige varit utan dem, all heder åt dem.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 11:59Jag har ringklocka på min pendlarhoj. Den har ingen som helst funktion. I bästa fall lyckas jag få fotgängaren på cykelbanan att skutta fram och tillbaka i ett sicksack-mönster vilket fullkomligt omöjliggör en omkörning. I normala fall får jag ingen reakt
Jag har ringklocka på min pendlarhoj. Den har ingen som helst funktion. I bästa fall lyckas jag få fotgängaren på cykelbanan att skutta fram och tillbaka i ett sicksack-mönster vilket fullkomligt omöjliggör en omkörning. I normala fall får jag ingen reakt
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 12:02Hmm känner igen det där. I mitt fall är det oftast ett par damer som cyklar i bredd och jag har dels mage att störa deras samtal, dels att jag kör om med 2 decimeters marginal efter att de INTE flyttat sig. Fy på mig
Hmm känner igen det där. I mitt fall är det oftast ett par damer som cyklar i bredd och jag har dels mage att störa deras samtal, dels att jag kör om med 2 decimeters marginal efter att de INTE flyttat sig. Fy på mig
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 12:13Det gäller bara att passa sig så inte cykelkorgen fastnar under deras skinkor.
Det gäller bara att passa sig så inte cykelkorgen fastnar under deras skinkor.