Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 11:27Flaskhållare Bakom sadel eller på ram?
Åter till TS fråga. Både och, och en Kamel på ryggen och ett par i ryggfickorna, så att man klarar sig ett par mil utan onödiga stopp.
Det är mitt svar. Och kanske tom en på/vid styret också. Bara för att.
"När man
Flaskhållare Bakom sadel eller på ram?
Åter till TS fråga. Både och, och en Kamel på ryggen och ett par i ryggfickorna, så att man klarar sig ett par mil utan onödiga stopp.
Det är mitt svar. Och kanske tom en på/vid styret också. Bara för att.
"När man
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 13:58Flaskhållare på kontorsstolen är minst lika bra som bakom sadeln. Att vara låg på vätska innan lopp är riktigt illa. Att börja vätska upp sig 2 dagar innan är bra och då behöver man inte lika mycket på cykeln.
Flaskhållare på kontorsstolen är minst lika bra som bakom sadeln. Att vara låg på vätska innan lopp är riktigt illa. Att börja vätska upp sig 2 dagar innan är bra och då behöver man inte lika mycket på cykeln.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:31Kan du inte ha en Camelbak dygnet runt? Man vet aldrig när det blir hungersnöd, pest, kärnvapenkrig? Härstedt är i Nordkorea just nu.
Kan du inte ha en Camelbak dygnet runt? Man vet aldrig när det blir hungersnöd, pest, kärnvapenkrig? Härstedt är i Nordkorea just nu.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 21:06Fett i fred, mat i krig. En gammal sanning.
Vänligen
P.
Fett i fred, mat i krig. En gammal sanning.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 09:46Jonas, lite nyfiken på skruvarna som gick av, det var alltså skruvarna och ingen plastdetalj i fästet!?
Jag menar en 4mm maskinskruv måste vara av fantastiskt dålig kvalite för att gå av av så lite belastning!
Utgår ifrån att det inte var klenare skruvar.
Jonas, lite nyfiken på skruvarna som gick av, det var alltså skruvarna och ingen plastdetalj i fästet!?
Jag menar en 4mm maskinskruv måste vara av fantastiskt dålig kvalite för att gå av av så lite belastning!
Utgår ifrån att det inte var klenare skruvar.