Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:01"Som sagts, flaskor bakom sadeln, det är bara farligt, onödigt, krångligt, fult, töntigt och långsamt. Kan inte se en enda positiv anledning till att ha det."
Ja där ser man vad lite inskränkthet kan ge för uttryck, trevligt;/)
"Det finns väl typ 1000 d
"Som sagts, flaskor bakom sadeln, det är bara farligt, onödigt, krångligt, fult, töntigt och långsamt. Kan inte se en enda positiv anledning till att ha det."
Ja där ser man vad lite inskränkthet kan ge för uttryck, trevligt;/)
"Det finns väl typ 1000 d
Quote from ellen olsson on 15 May 2012, 14:08Jag är böjd att hålla med Daniel. 🙂
Jag är böjd att hålla med Daniel. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:30Daniel, en rygga på 1x2 dm gör inte att du svettas mer, bara att svetten på just det stället inte flyger rakt ut i luften. Inte bara håller sig drycken varm vintertid, men även sval sommartid (virar en tshirt runt vätskebehållaren). Det är som allt: en sm
Daniel, en rygga på 1x2 dm gör inte att du svettas mer, bara att svetten på just det stället inte flyger rakt ut i luften. Inte bara håller sig drycken varm vintertid, men även sval sommartid (virar en tshirt runt vätskebehållaren). Det är som allt: en sm
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:51Jag har kört med Camelbak på vintern och det fungerar bra men alla ryggsäckar försämrar ventilationen sommartid oavsett variant.
Det räcker med en vindväst utan nät på ryggen för att det ska bli onödigt varmt om det är normal temperatur.
Jag har kört med Camelbak på vintern och det fungerar bra men alla ryggsäckar försämrar ventilationen sommartid oavsett variant.
Det räcker med en vindväst utan nät på ryggen för att det ska bli onödigt varmt om det är normal temperatur.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 18:42Jag vet, jag är den enda lvg-cyklist som kör med camelbak, men jag är förvånad att inte fler testar utan mest bara snackar.
Mattias, Jag kör bara LVG och med en kamel på ryggen. Sen som du skriver mycket snack är det. Men få verkar veta vad dom snackar o
Jag vet, jag är den enda lvg-cyklist som kör med camelbak, men jag är förvånad att inte fler testar utan mest bara snackar.
Mattias, Jag kör bara LVG och med en kamel på ryggen. Sen som du skriver mycket snack är det. Men få verkar veta vad dom snackar o
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 18:53Men du cyklar nästan alltid själv och troligtvis i obygden.
Men du cyklar nästan alltid själv och troligtvis i obygden.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:05Fp. David ¤®:
Obygden skulle aldrig falla mig in. Håller mig mest runt Stureplan, ingen vet att jag har Champagne i min camelbak.
Fp. David ¤®:
Obygden skulle aldrig falla mig in. Håller mig mest runt Stureplan, ingen vet att jag har Champagne i min camelbak.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:09Att rekommendera camleback till LVG cykling känns lite dumt nu när det blivit förbjudet på tävling även om det här pratas om VR 🙂
Att rekommendera camleback till LVG cykling känns lite dumt nu när det blivit förbjudet på tävling även om det här pratas om VR 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:09Det är Vänlige P som cyklar i obygden
Det är Vänlige P som cyklar i obygden
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:11Jag har två stora flaskor bakom sadeln, som sitter bra i sina alu-hållare. (Det är många gnällspikar på denna tråd just nu. 😉 )
Vem vill stanna i var och varannan depå?
Stenarna i Gränna är inget problem, det brukar inte ligga några flaskor där. Flasorna
Jag har två stora flaskor bakom sadeln, som sitter bra i sina alu-hållare. (Det är många gnällspikar på denna tråd just nu. 😉 )
Vem vill stanna i var och varannan depå?
Stenarna i Gränna är inget problem, det brukar inte ligga några flaskor där. Flasorna