Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 13:00Fördelen med styrflaska typ. Profile Design`s Aerodrink system istället för vanlig flaska på styret är ju att det är bara att öppna munnen och suga i sig vätskan genom sugröret + att man kan fylla på den på några sekunder genom det skurna locket.
Fördelen med styrflaska typ. Profile Design`s Aerodrink system istället för vanlig flaska på styret är ju att det är bara att öppna munnen och suga i sig vätskan genom sugröret + att man kan fylla på den på några sekunder genom det skurna locket.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 17:51Jag kör med Profile designs flaska mellan styret. Jag har den större modellen med två fack. I den ena har jag energidryck eller vad som erbjuds i den lilla har jag pressat ut mina gel så jag suger i mig gelen med hjälp av sugröret. Jag använder SIS gel g
Jag kör med Profile designs flaska mellan styret. Jag har den större modellen med två fack. I den ena har jag energidryck eller vad som erbjuds i den lilla har jag pressat ut mina gel så jag suger i mig gelen med hjälp av sugröret. Jag använder SIS gel g