Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanon idé Michael!
Jag har funderat ett tag på att springa smygehuk till Treriksröset. Köra som Björn Suneson och Rune Larsson och tar med en babyjogger.
Vi får ser om det blir av...

Om ej Stockholm är ett måste så arrangerade jag
Vänern Runt 2 gånger på 90-talet.

453 km om man undvek de stora vägarna.
Har alla data och underlag kvar.

Mängder av rastställen utefter banan.

Micke! Häftigt med Åland: Jag har också haft i tankarna, men inte på det viset. Tås att fundera på. Oerhört vackert där. Jag har cyklat runt på de där öarna i tonåren!

Sundsvall-Knivsta 427,8 km (inställt på kortast väg och undvik motorväg)

Darlkarlsväg

KG, låter jättespännande. Enda anledningen till att jag hade i tankarna att starta eller sluta i närheten av där jag bor var för att hålla en låg budget på löpprojektet, men att resa är inte så dyrt om man har lite framförhållning och reser på rätt sätt.

Löpning genom Öland då färjan till Gotland.

Vänern Runt kostade på 90-talet 600:-

Några hade med sig husvagn och skötte sig själva.

Övriga utan hjälp hade förutom vätska + småtugg var 5:e km
också plats i stuga - 4-bädds.

Stugorna fick jag subventionerade.
Jag ensam skötte vätskeutplacering.

L

Okej, civilisation var 2-3:e mil, det blir kanske inte så mycket terräng i så fall.

Måste varit lite tungt att släpa med sig husvagnen... eller sprang de tillbaks och hämtade den efter utförd dagsetapp?

KG, ojoj, låter tufft att vara för då arrangörer på ett arrangemang. Helt otorligt att du orkade.

Magnus, eventuellt så kanske jag köper en löparvagn för att ha grejor i. Trail funkar nog inte då 😉 5 mil mellan övernattningställen är OK

Magnus S, Kans

Vore annars lite coolt om du sprang med en vattenflaska, en rulle pengar och ett VISA-kort. Minimalistisk löpning! 🙂