Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 18:37Oj vad var det du satte igång där Marcus..!????????? KUL..!
Går stråket genom nord-uppland så hänger jag gärna med några mil...å jag tror nästan att jag kan lova en mindre vätskekotroll där jag hoppar på.
Lycka till med planerna å det ska bli skitakul
Oj vad var det du satte igång där Marcus..!????????? KUL..!
Går stråket genom nord-uppland så hänger jag gärna med några mil...å jag tror nästan att jag kan lova en mindre vätskekotroll där jag hoppar på.
Lycka till med planerna å det ska bli skitakul
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 19:07En "Jan - Erik" sväng är jag nog tvungen att vara med på 🙂
En "Jan - Erik" sväng är jag nog tvungen att vara med på 🙂
Quote from Joel Enqvist on 6 January 2011, 09:23Jätteskoj idé, Marcus!
Jag är inne på Robert R:s linje, att "slå ett slag" för vandringsleder för äventyr av detta slag. 🙂
Upplandsleden, är t ex 42 mil lång. Flera leder av denna typ hänger ihop över landskapsgränserna, även om det på sina ställen f
Jätteskoj idé, Marcus!
Jag är inne på Robert R:s linje, att "slå ett slag" för vandringsleder för äventyr av detta slag. 🙂
Upplandsleden, är t ex 42 mil lång. Flera leder av denna typ hänger ihop över landskapsgränserna, även om det på sina ställen f
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:57Göta kanal lät också väldigt spännande.
Jonas, om jag springer runt mälaren så vore det superskoj om du kunde hänga på en eller ett par sträckor.
Om jag kan springa vandringsled m.m avgörs på om jag ska köra med babyjogger eller inte. Ökar flexibilit
Göta kanal lät också väldigt spännande.
Jonas, om jag springer runt mälaren så vore det superskoj om du kunde hänga på en eller ett par sträckor.
Om jag kan springa vandringsled m.m avgörs på om jag ska köra med babyjogger eller inte. Ökar flexibilit
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:02hitta.se, sök på rum över ett kartutsnitt hittar många vandrarhem och sånt i obygden. Kompletterat med ett campingsök bör du klara dig - så planerade jag min kust-kustlöpning och det var rätt mycket obygd att passera även då.
hitta.se, sök på rum över ett kartutsnitt hittar många vandrarhem och sånt i obygden. Kompletterat med ett campingsök bör du klara dig - så planerade jag min kust-kustlöpning och det var rätt mycket obygd att passera även då.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:06Robert R, körde du med ryggsäck eller vagn då? Hur mycket vägde din packning skulle du tro? Skulle du köra på samma sätt även idag eller skulle du ändra ngn detalj? Bra tips med Hitta.se
Robert R, körde du med ryggsäck eller vagn då? Hur mycket vägde din packning skulle du tro? Skulle du köra på samma sätt även idag eller skulle du ändra ngn detalj? Bra tips med Hitta.se
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:14Kolla Urbans blogg från i våras om du vill ha information om Upplansleden.
http://gavlesthlm.blogg.se/
Kolla Urbans blogg från i våras om du vill ha information om Upplansleden.
http://gavlesthlm.blogg.se/
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:44Det är otroligt fint utmed Göta Kanal på sommaren, nackdelen är att omgivningen inte är direkt omväxlande. Men är man van vid ultror på 400-metersbanor ska man nog klara av ett par mils grusväg utmed kanal också utan att bli uttråkad. 🙂
Det är otroligt fint utmed Göta Kanal på sommaren, nackdelen är att omgivningen inte är direkt omväxlande. Men är man van vid ultror på 400-metersbanor ska man nog klara av ett par mils grusväg utmed kanal också utan att bli uttråkad. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 12:02Körde med ryggsäck, japp, och sprang en hel del på leder. Finns bla en fullständig packlista här: http://www.marathon.se/blog/index.cfm?Blo_ID=12&Cat_ID=13
Packlistan är korrigerad för lärdomarna från första halvan - dvs ta med ett extra par torra strump
Körde med ryggsäck, japp, och sprang en hel del på leder. Finns bla en fullständig packlista här: http://www.marathon.se/blog/index.cfm?Blo_ID=12&Cat_ID=13
Packlistan är korrigerad för lärdomarna från första halvan - dvs ta med ett extra par torra strump
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 12:06Liten led-pannlampa *kan* vara ovärderligt om man inte orkar kliva upp tidigt för att utnyttja dagsljuset varje dag. Missade den när jag skrev packlistan men hade den med och hade god nytta av den.
Liten led-pannlampa *kan* vara ovärderligt om man inte orkar kliva upp tidigt för att utnyttja dagsljuset varje dag. Missade den när jag skrev packlistan men hade den med och hade god nytta av den.