Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dags att drömma om sommarens rundtur i Västergötland... I så fall med minsta möjliga packning, ett ombyte var nog tanken. Äta/sova ståndsmässigt (så gott det nu går). Frågan är hur mycket jag orkar på en dag, uppdelat i två pass kanske upp till 4 mil tota

Hej:-)

På tal om budget tidigare i tråden. Jag körde ju Södertälje - Gränna i somras. Åt längst med vägen och bodde på vandrarhem. Kom undan ca 4000kr fattigare, hälften mat och hälften boende 😉

Öland norr till söder hade ju varit grymt kul. Ska ju spendera några veckor hos morsan i sommar och då är det bara några mil till bron. Kan vara nåt =) Ska bara övertala frugan att ligga bakom med bilen så jag har back-up 😉

Oj! Såg inte denna tråd förräns nu. Som Kjell va inne på hade jag lagt upp ett Gävle-Stockholm "Funrun" 2010. Men jag och min löpkompis misslyckades mestadels pga trötthet efter ett dygns löpning och vi tog bussen hem. Det va faktiskt några fler som hängd

Tyvärr så blev det ingen seriös sommarlöpning i form av flerdagarsäventyr under sommaren som var pga en del skador m.m som jag hade under våren. Hittade inget lämpligt datum heller.

Urban, jag har sprungit Upplandsleden hela vägen från Knivsta förbi Lag

"Knivsta till Länna" typ ett förmiddagspass för seniorer....(Typ som jag....ehe..!)
Inga fik i närheten..?????.....Men kanske några FunBeatar...!!!??.Lägg ut en undering om det finns några som vill bjuda på fika i dom områdena typ......såg oxo någonstans

Jag håller på att planera en semesterlöpning runt Mälaren nästa sommar i v 32, start på söndagen mål lördagen med Midnattsloppet som grädde på moset om man vill. Man springer så många sträckor man vill. Startplatserna lätta att nå med allmänna kommunikati

Mycket om Öland i tråden 😉 Vägverket & Ölandskommunerna utreder i detta nu om en GC-bana från fyr till fyr genom att bl.a. belägga den gamla järvnägsvallen.

Om detta blir av kommer det finnas en bilfri säker väg (t+). I dagsläget får man nog tyvärr vara

Bernt! Storgilla på den (t+) (t+) (t+) (t+)

Bernt, kanonbra upplägg och grymt bra att du har undersökt boende. Vecka 32 ska jag prioritera för löpning!

Kjell, Du har helt rätt i det.