Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 09:20Anders: Jag ger många tummar upp (t+) för en GC på Öland. Det är ett absolut favoritställe, men som tyvärr är helt nerlusat med husvagnar och trafik.
Anders: Jag ger många tummar upp (t+) för en GC på Öland. Det är ett absolut favoritställe, men som tyvärr är helt nerlusat med husvagnar och trafik.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 19:45Det låter lockande Bernt. Detta ska jag definitivt lägga på minnet. Riktigt bra gjort!
Det låter lockande Bernt. Detta ska jag definitivt lägga på minnet. Riktigt bra gjort!
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:55Kul att ni är på (L)
Syns efter ÅSL 🙂
Kul att ni är på (L)
Syns efter ÅSL 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 10:03Bernt, Är hela rutten möjlig att springa med babyjogger eller finns det trailavsnitt som gör att man måste hitta alternativväg. Vad tror du?
Nu har jag mentalt ställt in mig på vecka 32 och min målsättning är att springa hela distansen.
Bernt, Är hela rutten möjlig att springa med babyjogger eller finns det trailavsnitt som gör att man måste hitta alternativväg. Vad tror du?
Nu har jag mentalt ställt in mig på vecka 32 och min målsättning är att springa hela distansen.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 18:07Hej,
Dag 1: Utefter Mälarstranden mellan Alvik och Görvälns slott kan det finnas kortare sträckor som är ogrusad stig, alltså risk för rötter o.lik. Men det går så klart att kringå dem genom att springa upp i villaområdena.
Dag 5: Sträckan mellan Torshäll
Hej,
Dag 1: Utefter Mälarstranden mellan Alvik och Görvälns slott kan det finnas kortare sträckor som är ogrusad stig, alltså risk för rötter o.lik. Men det går så klart att kringå dem genom att springa upp i villaområdena.
Dag 5: Sträckan mellan Torshäll
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 18:49Tack Bernt för bra info.
Tack Bernt för bra info.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 07:33Man kan ta denna tur Bernt. Den är inte helt på Upplandsleden. Men den tyckte jag va bekvämast.
http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=106490
Man kan ta denna tur Bernt. Den är inte helt på Upplandsleden. Men den tyckte jag va bekvämast.
http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=106490
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 21:00Ja, fast det är fin stig utmed Mälaren mellan Alvik och Nockebybron.
Hur var det mellan Ängbybadet/camping och Nockebybron?
Fin stig Kaananbadet till Blackebergsvägen?
Jag tror att det en bit bort bland villorna i Hässelby Strand går en stig utmed str
Ja, fast det är fin stig utmed Mälaren mellan Alvik och Nockebybron.
Hur var det mellan Ängbybadet/camping och Nockebybron?
Fin stig Kaananbadet till Blackebergsvägen?
Jag tror att det en bit bort bland villorna i Hässelby Strand går en stig utmed str
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 00:05Ängbybadet-Nockebybron vill jag minnas att det va ganska lätt att hitta. Från Blackebergsvägen går det en stig/väg längs med vattnet.
Det är väldigt fina stigar längs med mälaren från Stäket så att det behöver du inte oroa dig över.
Ängbybadet-Nockebybron vill jag minnas att det va ganska lätt att hitta. Från Blackebergsvägen går det en stig/väg längs med vattnet.
Det är väldigt fina stigar längs med mälaren från Stäket så att det behöver du inte oroa dig över.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 19:25Nä, jag vet men jag ville bara kolla lite mer detaljerat, det är ju två ganska stora bergsknallar där som stupar ner i Mälaren.
Tack Urban!
Nä, jag vet men jag ville bara kolla lite mer detaljerat, det är ju två ganska stora bergsknallar där som stupar ner i Mälaren.
Tack Urban!