Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Jag ger många tummar upp (t+) för en GC på Öland. Det är ett absolut favoritställe, men som tyvärr är helt nerlusat med husvagnar och trafik.

Det låter lockande Bernt. Detta ska jag definitivt lägga på minnet. Riktigt bra gjort!

Kul att ni är på (L)

Syns efter ÅSL 🙂

Bernt, Är hela rutten möjlig att springa med babyjogger eller finns det trailavsnitt som gör att man måste hitta alternativväg. Vad tror du?

Nu har jag mentalt ställt in mig på vecka 32 och min målsättning är att springa hela distansen.

Hej,
Dag 1: Utefter Mälarstranden mellan Alvik och Görvälns slott kan det finnas kortare sträckor som är ogrusad stig, alltså risk för rötter o.lik. Men det går så klart att kringå dem genom att springa upp i villaområdena.
Dag 5: Sträckan mellan Torshäll

Tack Bernt för bra info.

Man kan ta denna tur Bernt. Den är inte helt på Upplandsleden. Men den tyckte jag va bekvämast.
http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=106490

Ja, fast det är fin stig utmed Mälaren mellan Alvik och Nockebybron.

Hur var det mellan Ängbybadet/camping och Nockebybron?

Fin stig Kaananbadet till Blackebergsvägen?

Jag tror att det en bit bort bland villorna i Hässelby Strand går en stig utmed str

Ängbybadet-Nockebybron vill jag minnas att det va ganska lätt att hitta. Från Blackebergsvägen går det en stig/väg längs med vattnet.

Det är väldigt fina stigar längs med mälaren från Stäket så att det behöver du inte oroa dig över.

Nä, jag vet men jag ville bara kolla lite mer detaljerat, det är ju två ganska stora bergsknallar där som stupar ner i Mälaren.

Tack Urban!