Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den finns på deras Engelska site men får inte levereras till sverige. Antagligen någon form av överenskommelse med Garmin som vill styra hur klockan kommer ut på marknaden. Gissar jag

Alternativt har de förberett för att de får in klockan. För den är väl typ jätte på gång nu 🙂

Efter att ha sonderat marknaden, blir jag kanske tvungen att krypa till korset och köpa 920XT 😀

Personligen hoppas jag på ett förbättrat snabbfäste!

Min 910 slogs ur snabbfästet i kaoset under starten på IM Mallorca :@ och ligger numer på havets botten

Det som retar mig är att jag redan har en klocka som fungerar prickpritt och som faktiskt är ganska snygg den också. Jag BEHÖVER egentligen inte en 920...

Men jag vill ju HA!
Den kan allt som min nuvarande klocka kan, plus lite till varav flera av funkt

Otroligt ful, men jag vill ha den ändå. Gillar de nya funktionerna.

Min 910:a fungerar också i stort sett klanderfritt. Det irriterar mig!

Tibor, visst är det störande! För en gångs skull retar det mig att klockan är så välgjord...

Alltså jag måste haft två måndags-ex, höjdkurvan på banintervaller som en sågtand :@.
Men även dina backintervaller häromdagen Annica ser inte ut att vara samma höjd där du "vände", men det kanske inte är viktigt för dig?

Nej, jag har inte ens sett det faktiskt 🙂

Ok, 910 var första forerunner med barometrisk höjdmätning, 920 blir förhoppningsvis bättre 🙂