Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska väl instämma vad gäller höjdmätningen på 910. Efter att ha noterat att beroende på var jag tittar (Sporttracks, Garmin Connect, Funbeat, Jogg) och om jag har eller inte har automatisk höjdkorrigering (där man kan slå av respektive slå på det ) så

Jag hoppas det, fast i ärlighetens namn tittar jag inte så mycket på höjdmetrarna. En 920 kanske är mer korrekt, i så fall kanske jag skulle titta mer också. Jag vet inte vilket som kom först, ointresset för höjdmetrar eller felmätningarna. 🙂

"Jag vet inte vilket som kom först, ointresset för höjdmetrar eller felmätningarna."

Haha! Väl formulerat. 🙂

Någon som har köpt eller planerar att köpa klockan?

Så fort den finns tillgänglig tänker jag köpa den, men har inte hittat någon återförsäljare som har den inne... Någon annan som har något tips?
Wiggle verkar endast ha den för leverans till England.

Näe, den verkar inte ha kommit ut i butiker i någon omfattning ännu så vitt jag kan se när jag kollar runt. Det är förhandsbeställningar eller beställningsvara etc i de butiker som listar den. Men på Garmins egen svenska webbshop står det "Deliveries will

Garmin börjar leverera ut den i början av november. Så med mycket tur i nästa vecka.

En blå/svart bokad 🙂
Synd att den inte fanns i röd/svart.....

Är det någon som har köpt en 920? Jag beställde min i början på oktober och har fortfarande inte röken av den.
Varit i kontakt med Garmin kundtjänst men de var inte till någon större hjälp.

Vilka nya finesser finns på denna och ej på 910 som intresserar er? Mjukvaran i 910 lämnar en del att önska. Kan den vara vassare nu? Den vit/röda ser fin ut men den svart/blå....