Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 10:50Ny fråga till Garmin support om leverans och som vanligt inga klara besked. I början på december, kanske.
Inte det mest kundvänliga företaget.
Ny fråga till Garmin support om leverans och som vanligt inga klara besked. I början på december, kanske.
Inte det mest kundvänliga företaget.
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 11:45Dom hade dock inga problem att DIREKT dra nästan femtusen när man beställde. :-/
Dom hade dock inga problem att DIREKT dra nästan femtusen när man beställde. :-/
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 14:34Vilka då? De flesta reserverar bara pengar på kortet.
Vilka då? De flesta reserverar bara pengar på kortet.
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 17:00Enligt deras sida på Facebook skulle leveransers ske denna veckan, fast den är ju snart slut........
Enligt deras sida på Facebook skulle leveransers ske denna veckan, fast den är ju snart slut........
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 21:30Garmin drog pengarna direkt vid inköpet.
Garmin drog pengarna direkt vid inköpet.
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 22:24Enligt Garmins villkor ska pengar dras när varan skickas:
2.3 Beloppet dras från kundens konto när varorna skickas från Leverantören.
Om pengarna har dragits utan att varan har skickats så har de brutit mot reglerna och det hade jag klagat på.
Enligt Garmins villkor ska pengar dras när varan skickas:
2.3 Beloppet dras från kundens konto när varorna skickas från Leverantören.
Om pengarna har dragits utan att varan har skickats så har de brutit mot reglerna och det hade jag klagat på.
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 21:22Är det någon som fått klockan än?
Är det någon som fått klockan än?
Quote from Funbeat user on 5 December 2014, 13:15Jag beställde i måndags från Runners store. Fick den på onsdagen! =) (V)
Jag beställde i måndags från Runners store. Fick den på onsdagen! =) (V)
Quote from Funbeat user on 6 December 2014, 08:25Löplabbet har den i några butiker. Ringde några butiker och nu sitter den på armen 🙂
Löplabbet har den i några butiker. Ringde några butiker och nu sitter den på armen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 09:54Är det den vita eller den svarta ni fått tag på?
Är det den vita eller den svarta ni fått tag på?