Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Undrar som Anders jag med...
Hittar den vit/röda (som är snygg) på Löplabbet, Runners Store o Cykloteket vilket verkar vara de enda ställena i Sverige som kan leverera en, dock inte den svart/blåa då 🙁

Tips om inköpskanaler mottages tacksamt, det rör s

Har haft kontakt med Garmin ett antal gånger nu och de hoppas på "nästa vecka" -varje vecka. Jag har ringt runt till några ÅF och den bild jag får är att det inte blir några klockor på den här sidan nyår. Någon nämnde att en leverans till *Norden* förra v

Teamsportia där jag bokat min klocka var i går i kontakt med Garmin. Någon av ordermottagarna på Garmin hade helt utan logik raderat ordern på min klocka så det fanns inte längre någon beställning. Dom hade en blå/svart på lager men då det var kö på dessa

Ni som fått era. Vad tycker ni?

Jag är väldigt förtjust i min, jag använder den dygnet runt och har faktiskt haft nytta av aktivitetsspårningsfunktionen. Den har jagat upp mig från kontorsstolen flera gånger idag med sitt "rör på dig!" 🙂

Den är så avancerad att jag inte hunnit testa

Fick tag på ett ex på Cykloteket igår och testade första gången idag. Lite tveksam till GPS-exaktheten när jag sprang på elljusslingorna i Nackareservatet. Blev rätt kantigt uppmätt och tydligen inte tillräckligt exakt för att få med rundans enda Stravase

Det låter lovande. Med lite tur får jag en nästa vecka.

Runners store och Löplabbet har/hade hemma. Bägge två hade vita då då jag kollade i måndags, Löplabbet hade även då minst en svart.
Den/en ligger hemma hos mig o väntar på julafton nu 🙂

Gissa vem som kommer sitta i ställa in ALLT på julaftonskvällen :-

Annica ett litet tips....
Samma SID, typ av säkerhet (WEP, WAP...) och samma lösenord på samtliga accesspunkter, har du tre eller färre lägg dem på kanal 1, 6 och 11 så överlappar de varandra utan att störa.
Lycka till 🙂

Routern som används är en D-Link DIR-868L AC-router med WEP/WEP2-kryptering, extendern är en D-Link DCS-5020L med samma SSID, samma lösenord. Det har fungerat 100%igt med annan utrustning tills nu. Allting annat har gillat den setupen så jag är nästan hel