Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då får vi hålla tummarna att Garmin listar ut vad det beror på snabbt, det är inte så långt till jul!

Jag har använt min 920XT på ett tiotal löppass nu och är helnöjd. Displayen är superskarp och det är lätt att hitta bland funktionerna som ligger lätt tillgängliga. Kopplingen till telefonen och wifi fungerar utan anmärkning för mig. Funktionen att klocka

Då min fr920 ligger under granen så har jag inte kunnat "pilla" på den ännu så en fråga till de av er som har det.
Jag har en del pass skapade på Garmin Connect, både trainer o löpband.
Kan jag på t.ex. ett duathlonpass ordna så att cykeldelen och löpnin

ÄNTLIGEN! Inte kan jag låta "my precious"ligga under granen en vecka. Nu är den uppackad, inställd och på armen. Dags att ge sig ut på första passet (H:)

Skönt att läsa att du är nöjd, Johan. Då är jag övertygad om att jag också blir det. Min klocka är på väg hem till mig. Valde en röd-vit.

Köpte min på Löplabbet idag..
Vart sugen ett bra tag nu och kunde inte vänta längre. Har suttit nu ett tag och pillat lite på den. Otroligt lätt på armen ,Inga problem för mig heller att hitta WiFi samt skicka över aktivitet till luren som klockan gör s

Ok, nu har min klocka suttit på armen sen i fredags. Mina intryck: Klockan är rätt plastig och jag tror den i nuläget fantastisk skarpa skärmen kommer att bli repig med tiden. Jag hade en 910 förut som får stå som måttstock. Jämfört med 910 känns den här

Spännande läsning, skriva gärna mera om simfunktionerna och den del av klockan då ni testat och utvärderat. Är nyfiken som sagt, men är hyfsat nöjd med min 910 än så länge.

mvh d

Exaktheten blev bättre med Glonass påslagen. Sprang en runda med min gamla 405:a som jämförelse - blev rätt stor skillnad på hur klockorna mätte (satt på samma arm). Skiljde några hundra meter på en drygt 8 km lång runda i blandad terräng, och km-tiden bl

Har kört min ett tag nu på just simningen å den missar en del sträckor ? Gjorde insim bröst på 800m å det stod 675m. Märker att den missar nån längd här och där . Vet inte om det har med att göra med ifrån sparket vid vändningen . Att e du för mesig så k