Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Att de kommer göra klockan kompatibel med de flesta telefoner går säkert fort.

Tyvärr har jag fått ett riktigt måndagsexemplar som blivit ett garantiärende.
Jag hoppas verkligen jag får en ny snart, men de är slut hos Garmin för tillfället.
Sjukt irrite

Äntligen har 920 flyttat från sin plats under granen till min arm 🙂
Tyvärr är det första jag märker att blåtand inte fungerade till någon av mina telefoner (som nämns ovan), min Edge510 gick det bra med 🙁

WiFi synk fungerar bara då den själv vill, vi

Någon mer än jag som tappat språken sen senaste firmware-uppgraderingen? Träningstyperna är på svenska (Löpning, simning, etc) men resten av klockan är på engelska och svenska finns inte längre som språkval.

Jupp, du är inte ensam...
Samma personer som har hand om "kvalitetskontrollen" på Garmin Connect verkar även fått firmeware på sitt bord 🙁

Gjorde just uppdateringen. Efter en snabb koll ser det ut som innan. Men tyvärr kan jag inte hjälpa med ditt problem då jag kör engelska.
Översättningen av effekt-relaterade fält är undermålig, så engelska är enda alternativet.

Här är lösningen på problemet:

https://forums.garmin.com/showthread.php?203816-920XT-language-changed-to-english

@Staffan
Tack för tipset, har Express av för att TrainerRoad skall hitta Ant+ utan strul.
Har nu inte bara svenska som systemspråk igen utan även några vettiga tilläg från IQ-store 🙂

Edit: Visar sig inte vara 100% översatt, forfarande delar på engelska

Någon som vet om Ant Agenten funkar med 920 (istället för Express)?

Det skulle innebära (antar jag) att jag skulle kunna buta från 910 till 920 (i nuläget känns det svårt eftersom jag inte vet hur jag med Express och WiFi skulle få in passen i SportTrack

Jag stör mig på "vila" funktionen i simningen. Jag vill kunna ändra så att jag får det som i 910 att jag trycker för lap och ny tidräkning bara. Jag har stenkoll på min simning genom att kolla på klockan på väggen (som riktiga simmare) men vill köra lap-f

Jag gillar "rest timer"
Men det är väl bara att välja bort i "sido-editeringen"?