Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 16:36Den är ny, räcker det?
Nej, det är inte så självklart för mig:
Vardagsklocka, aktivitetsband och sånt går bort för mig.
Löpdynamik (studs och markkontakt) säkert bara skoj första veckorna.
VO2max, race predictor och sånt: tveksamt.Det som kan vara intr
Den är ny, räcker det?
Nej, det är inte så självklart för mig:
Vardagsklocka, aktivitetsband och sånt går bort för mig.
Löpdynamik (studs och markkontakt) säkert bara skoj första veckorna.
VO2max, race predictor och sånt: tveksamt.
Det som kan vara intr
Quote from j sollerman on 12 November 2014, 21:01Garmin har problem med leveransen. Det är ingen i sverige som har fått den än. Och Garmin har inte lyckats säga något exakt datum när dom kan börja skeppa ut dom.
Garmin har problem med leveransen. Det är ingen i sverige som har fått den än. Och Garmin har inte lyckats säga något exakt datum när dom kan börja skeppa ut dom.
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 22:03Det finns få (om någon) som kommer upp samma höga nivå när det gäller tester som DC Rainmaker gör, och det fullständiga testen av 920XT finns ute nu:
http://www.dcrainmaker.com/2014/11/garmin-forerunner-920xt-depth-review.htmlSlutsatsen (spoiler alert!)
Det finns få (om någon) som kommer upp samma höga nivå när det gäller tester som DC Rainmaker gör, och det fullständiga testen av 920XT finns ute nu:
http://www.dcrainmaker.com/2014/11/garmin-forerunner-920xt-depth-review.html
Slutsatsen (spoiler alert!)
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 11:05Garmin Sverige sa nyss att den var 2-3 veckor bort. Men det har de å andra sidan sagt de senaste 6 veckorna.
Garmin Sverige sa nyss att den var 2-3 veckor bort. Men det har de å andra sidan sagt de senaste 6 veckorna.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 15:11Just fått svar från Team Sportia som sa att dom förväntar sig lev. i slutet av november. Kanske t.o.m. tidigare. Lägger en beställning och tror det när jag ser det.
Just fått svar från Team Sportia som sa att dom förväntar sig lev. i slutet av november. Kanske t.o.m. tidigare. Lägger en beställning och tror det när jag ser det.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 22:06Undrar om det löst Swimrunproblematiken på nya då det inte går att lägga in mer än 10 st delmoment på 910:an.
Eftersom positioneringsloggning fungerar olika för sporterna löpning och simning trycker man lap vid varje upp och nerstigning i vattnet.
Tyvä
Undrar om det löst Swimrunproblematiken på nya då det inte går att lägga in mer än 10 st delmoment på 910:an.
Eftersom positioneringsloggning fungerar olika för sporterna löpning och simning trycker man lap vid varje upp och nerstigning i vattnet.
Tyvä
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 22:45Ställde faktiskt fråga om swimrun-problemet i DCs review tidigare ikväll. Får ser om någon som har klockan svarar och om de löst problemet.
Ställde faktiskt fråga om swimrun-problemet i DCs review tidigare ikväll. Får ser om någon som har klockan svarar och om de löst problemet.
Quote from Funbeat user on 14 November 2014, 10:16Skickade en fråga till Garmin support angående leveranstid och fick svar 4-6 veckor. Om detta stämmer eller inte vet jag inte. Oavsett det tycker Garmin sköter detta på ett inte alltför bra sätt.
Skickade en fråga till Garmin support angående leveranstid och fick svar 4-6 veckor. Om detta stämmer eller inte vet jag inte. Oavsett det tycker Garmin sköter detta på ett inte alltför bra sätt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2014, 10:20Om det stämmer att de upptäckte ett fabrikationsfel, och jag ser ingen anledning att betvivla DC Rainmaker, så tycker jag tvärt om att Garmin gjort vad de kunnat och haft otur med tillverkaren.
Om det stämmer att de upptäckte ett fabrikationsfel, och jag ser ingen anledning att betvivla DC Rainmaker, så tycker jag tvärt om att Garmin gjort vad de kunnat och haft otur med tillverkaren.
Quote from Funbeat user on 14 November 2014, 11:28Svar om att kunna använda för swimrun tyvärr negativt:
"Just tried. Only up to 5 single activity profiles in a pre-programmed multi sport profile.
Manual could be OK though.
Would go like this - start timer in the first sport as if you just were just doi
Svar om att kunna använda för swimrun tyvärr negativt:
"Just tried. Only up to 5 single activity profiles in a pre-programmed multi sport profile.
Manual could be OK though.
Would go like this - start timer in the first sport as if you just were just doi