Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 06:27Hur långt springs det och vilken tid? Jag är långsam (#)
Hur långt springs det och vilken tid? Jag är långsam (#)
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 09:45Inte denna veckan tyvärr. Blev ett tisdagspass hemmavid istället. Men jag har kvar ambitionen till nån annan vecka om de kommer fortsätta.
Inte denna veckan tyvärr. Blev ett tisdagspass hemmavid istället. Men jag har kvar ambitionen till nån annan vecka om de kommer fortsätta.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 13:38Kl 18 utanför Skatåsgymet.
Springer i ca 1 h
Tempot i långsamma gruppen vet jag inte. Jag springer på 5:45 och hänger med (i slutet) mellangruppen.
Kl 18 utanför Skatåsgymet.
Springer i ca 1 h
Tempot i långsamma gruppen vet jag inte. Jag springer på 5:45 och hänger med (i slutet) mellangruppen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:12Lars
Tusan vad du ligger i - bra jobbat (t+) och grattis till pers (V)
Du blir livsfarlig i Vinterutmnaingen och Varvet om du fortsätter så här.
Kul!
Lars
Tusan vad du ligger i - bra jobbat (t+) och grattis till pers (V)
Du blir livsfarlig i Vinterutmnaingen och Varvet om du fortsätter så här.
Kul!
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:02Grattis till perset Lars.
Ska se om jag har möjlighet att komma på onsdag. Det blir nog stenhårda förhandlingar hemma.
😉
Grattis till perset Lars.
Ska se om jag har möjlighet att komma på onsdag. Det blir nog stenhårda förhandlingar hemma.
😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 18:29Hade själv kommit på onsdag, men jag skall på begravning så det går ej. Övriga onsdagar är bokade i kalendern.
Hade själv kommit på onsdag, men jag skall på begravning så det går ej. Övriga onsdagar är bokade i kalendern.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 22:11Hejsan!
Jag är med nästa onsdag
Hejsan!
Jag är med nästa onsdag
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 22:42Nån som vet om de kör på fortfarande, så att det är ett pass i morgon 19/11?
Nån som vet om de kör på fortfarande, så att det är ett pass i morgon 19/11?
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 06:35Tror det. Jag och en till skall dit. Två andra från 2 veckor sedan skulle också komma. I värsta fall får vi springa själva.
Tror det. Jag och en till skall dit. Två andra från 2 veckor sedan skulle också komma. I värsta fall får vi springa själva.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 20:40Idag var vi 7 st. Vi körde i 5:45 tempo i 8 km. Missade pers med 4 sekunder 🙁
Häng med du också! Vi vände tillbaka om någon kommer efter.
Idag var vi 7 st. Vi körde i 5:45 tempo i 8 km. Missade pers med 4 sekunder 🙁
Häng med du också! Vi vände tillbaka om någon kommer efter.