Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 22:11Tack (t+)
Tack (t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 08:56Lars: Jag har varit förkyld och haft halsont i 2v nu. Men till nästa vecka har jag för avsikt att deltaga. Var samlas ni? Och du! är du verkligen Boxer? Bara så att jag vet vad jag skall leta efter!! (H)
Lars: Jag har varit förkyld och haft halsont i 2v nu. Men till nästa vecka har jag för avsikt att deltaga. Var samlas ni? Och du! är du verkligen Boxer? Bara så att jag vet vad jag skall leta efter!! (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 12:20Jag hoppas kunna komma på onsdag. Har bilen på service och ska hämta senast kl 18.
Var ett tag sen jag var uppe i skatås men det är väl bara att leta efter ett gäng som ser ut att springa/jogga! (H)
Jag hoppas kunna komma på onsdag. Har bilen på service och ska hämta senast kl 18.
Var ett tag sen jag var uppe i skatås men det är väl bara att leta efter ett gäng som ser ut att springa/jogga! (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:29Det finns några stycken. Vi står intill ett fönster som går till gymmet.
Det finns några stycken. Vi står intill ett fönster som går till gymmet.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 23:39Var och tittade idag på hur det ser ut på samlingsplats.
Vi står under "balkongen" intill stolpen med flera olika riktningspliar till olika ställen. Är du fundersam så ring mig på 0733 - 54 17 47.
Var och tittade idag på hur det ser ut på samlingsplats.
Vi står under "balkongen" intill stolpen med flera olika riktningspliar till olika ställen. Är du fundersam så ring mig på 0733 - 54 17 47.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 13:29Lars, jag var ute och kutade i torsdags för första gången på nästan två veckor. Pga halsont. Det var en skön känsla att komma ut igen. Till saken hör att jag var ute med mina nya skoinlägg. (Stöd för högt fotvalv). Som ortopeden snickrat ihop. Jag fick fö
Lars, jag var ute och kutade i torsdags för första gången på nästan två veckor. Pga halsont. Det var en skön känsla att komma ut igen. Till saken hör att jag var ute med mina nya skoinlägg. (Stöd för högt fotvalv). Som ortopeden snickrat ihop. Jag fick fö
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2008, 13:33Tror inte det är så ovanligt. Så här såg min fot efter första distanslöpningen med iläggssulor: BILD:http://redhorse.typepad.com/photos/uncategorized/2008/03/17/ajajaj1.jpg
Edit: Kanske 7:50 snarare än 5-krona!
Tror inte det är så ovanligt. Så här såg min fot efter första distanslöpningen med iläggssulor: BILD:http://redhorse.typepad.com/photos/uncategorized/2008/03/17/ajajaj1.jpg
Edit: Kanske 7:50 snarare än 5-krona!
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 13:39Snyggt Christer!
Och högerfoten oxå.
Nja jag skulle nog våga mig på att säga högst 5,50 på min fot. Hur lång läktid hade du ungefär? Och, hur lång tid tog det innan du kunde springa obehindrat med iläggen?
Snyggt Christer!
Och högerfoten oxå.
Nja jag skulle nog våga mig på att säga högst 5,50 på min fot. Hur lång läktid hade du ungefär? Och, hur lång tid tog det innan du kunde springa obehindrat med iläggen?
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2008, 14:42Det där var inför Sthlm Marathon i år. Jag höll upp en vecka sen körde jag utan inlägg men med compeed. Vågade inte riskera mer förlorad träning då. Sen blev det inte av att använda inläggen under träning. Jag har dom däremot i vardagsskorna jämt och det
Det där var inför Sthlm Marathon i år. Jag höll upp en vecka sen körde jag utan inlägg men med compeed. Vågade inte riskera mer förlorad träning då. Sen blev det inte av att använda inläggen under träning. Jag har dom däremot i vardagsskorna jämt och det
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:03Synd 🙁
Synd 🙁