Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Seriöst bra input allihopa! Hur gjorde man förut innan Funbeat fanns? Man led i det tysta kanske?

Anatomic, Sofiahemmet, Stockholm.
Mycket kraftigare och stabilare ilägg än de jag tidigare hade från Gå & Löp-kliniken. 1500 för första paret, 500 för nästa.

Va på Anatomic och det blev helt misslyckat - försökte reklamera men han va extremt otrevlig och oförstående - kommer aldrig gå tillbaka!

1500 spänn i sjön va rätt trist, men efter tipset om utbildad personal ovan så ringde ja precis till ortopedingenjör

*hrm* Jag blir lite fundersam när mina inlägg kallas oseriösa. Jag har även haft inlägg gjutna från min fot från ortopeden på ett universitetssjukhus och jag kan seriöst säga att jag är mer nöjd med de inlägg jag har nu.

Har du någon bättre källa på att

Annika, tranquilo madame... Det var inte ditt inlägg som kallades oseriöst 🙂

Men vänta nu... bara för att man inte är medlem i soik betyder ju inte att man inte kan sin sak. Betyder inte att man inte är legitimerad ortopedtekniker. De som är med soik har alla en av socialtjänsten godkänd utbildning. Men alla med godkänd utbildning

Peter *fniss* jag menade mina uppvärmda sulor när jag skrev "mina inlägg". Inte att mitt foruminlägg skulle vara oseriöst.

Men kort, jag är nöjd med mina "uppvärmda" sulor.

OK, det var inlägg i plural, nu fattar tom. jag 🙂

Inte mitt inlägg men jag har läst att tex. landstinget har slutat betala "värmda" sulor på remiss då de inte anses uppfylla kraven för ortopediska hjälpmedel - något man möjligen kan tolka som att det inte är helt seriöst men de lämnar jag åt andra att be

Med risk för att verka som om ja har hängt upp mig lite på denna diskussion så har jag gjort ytterligare efterforskningar:-)

Ortopedingenjör är en skyddad titel av socialstyrelsen - kan bara utbildad personal kalla sig som fått en legitimation - http://www.soif