Quote from Therese Linner on 13 January 2009, 21:32Carina, det är en bra poäng du gör. Jag har sulor för att korrigera en lätt pronering så jag har ju inga större "fel" på fötterna. Och för det problemet fungerar mina sulor utmärkt.
Carina, det är en bra poäng du gör. Jag har sulor för att korrigera en lätt pronering så jag har ju inga större "fel" på fötterna. Och för det problemet fungerar mina sulor utmärkt.
Quote from Camilla Maunu on 13 January 2009, 22:02Jag gjorde mina inlägg hos Fothälsan på Regeringsgatan. De har verkligen gjort underverk för mina fötter när det gäller att kunna gå igen. Men jag har ännu inte börjat springa igen så jag vet inte hur de kommer kännas/funka då. Måste skaffa nya löparskor
Jag gjorde mina inlägg hos Fothälsan på Regeringsgatan. De har verkligen gjort underverk för mina fötter när det gäller att kunna gå igen. Men jag har ännu inte börjat springa igen så jag vet inte hur de kommer kännas/funka då. Måste skaffa nya löparskor
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:17Ja jag vet e faan inte om jag vågar berätta min historia ens. Har ju gjort bort mig i funbeat i går å fått skit för det å för att då inte tala om mig som Tyrrranusarius Rex...(Den äldre..!?)
Ehhhh en liten grej då kanske så där bara typ......det finns vis
Ja jag vet e faan inte om jag vågar berätta min historia ens. Har ju gjort bort mig i funbeat i går å fått skit för det å för att då inte tala om mig som Tyrrranusarius Rex...(Den äldre..!?)
Ehhhh en liten grej då kanske så där bara typ......det finns vis
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:21Är det någon som vet hur länge man kan använda inläggen innan de ska bytas ut mot nya?
Är det någon som vet hur länge man kan använda inläggen innan de ska bytas ut mot nya?
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:36Om du kör riktiga sk fotbäddar a la en ortopedklinik så får du naturligtvis också garanti på hur länge dom ska fungera...tja vad jag har hört i alla fall. Om du gör som jag gjort dom senaste tio åren så får du väl garanti i typ ett år..men bra myche billi
Om du kör riktiga sk fotbäddar a la en ortopedklinik så får du naturligtvis också garanti på hur länge dom ska fungera...tja vad jag har hört i alla fall. Om du gör som jag gjort dom senaste tio åren så får du väl garanti i typ ett år..men bra myche billi
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 22:20Man brukar räkna med att inlägg håller nånstans mellan 2-3år...
Man brukar räkna med att inlägg håller nånstans mellan 2-3år...
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 13:42Hej,
Lite återkoppling här. Gick till www.ostockholm.se och mötes av mycket proffsig personal som gav intrycket av att ha stött på liknande problem många gånger. De verkade också vana att ha med glada amatörlöpare att göra vilket kändes tryggt. Tack för
Hej,
Lite återkoppling här. Gick till http://www.ostockholm.se och mötes av mycket proffsig personal som gav intrycket av att ha stött på liknande problem många gånger. De verkade också vana att ha med glada amatörlöpare att göra vilket kändes tryggt. Tack för
Quote from Camilla Maunu on 29 January 2009, 13:16Vad kostade det?
Vad kostade det?
Quote from Urban Nilsson on 29 January 2009, 13:36>Jag frågade om tex Runners Stores sulor och han sa nej de läser bara av foten och tillverkar en sula.
Nu är ju han som gör sulorna hos Runners Store Ortoped och jag fick kompensation för pronering i frånskjutet inbyggt i sulorna. Något som en ortoped i
>Jag frågade om tex Runners Stores sulor och han sa nej de läser bara av foten och tillverkar en sula.
Nu är ju han som gör sulorna hos Runners Store Ortoped och jag fick kompensation för pronering i frånskjutet inbyggt i sulorna. Något som en ortoped i
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:491350 spänn. Inte billigt men skall det göras skall det göras ordentligt som farfar alltid sa... Kan jag få slippa att tänka på hälsenan i en månad är det banne mig värt det!
Lustig bieffekt förresten, sulorna ändrar nog steget en del, jag har fått blåsor
1350 spänn. Inte billigt men skall det göras skall det göras ordentligt som farfar alltid sa... Kan jag få slippa att tänka på hälsenan i en månad är det banne mig värt det!
Lustig bieffekt förresten, sulorna ändrar nog steget en del, jag har fått blåsor