Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 10:01Man går tills alla förrutom en (vinnaren) är kvar.
Man går tills alla förrutom en (vinnaren) är kvar.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:24Ja, eller, när tvåan lägger ner så har vi en vinnare och tävlingen är slut. Det finns nog ett par sätt att formulera det här på...
En unik grej med tävlingen är att alla går tillsamans i samma tempo, ultramarathonlöpare bredvid långvandrare och "vanliga
Ja, eller, när tvåan lägger ner så har vi en vinnare och tävlingen är slut. Det finns nog ett par sätt att formulera det här på...
En unik grej med tävlingen är att alla går tillsamans i samma tempo, ultramarathonlöpare bredvid långvandrare och "vanliga
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 14:12Försöker du skrämmas Bernt? 😉
Detta ska bli så kul!
Har inte en aning hur min kropp kommer att tycka om att färdas i 5 km / timme utan att kunna ändra hastighet.Har redan nu börjat fundera över rimliga mål och kommit fram till att jag nog inte kommer
Försöker du skrämmas Bernt? 😉
Detta ska bli så kul!
Har inte en aning hur min kropp kommer att tycka om att färdas i 5 km / timme utan att kunna ändra hastighet.
Har redan nu börjat fundera över rimliga mål och kommit fram till att jag nog inte kommer
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 14:17I min bok är du favorittippad Bernt.....(t+)
Hörde någonstans att på gax så bar du fjolårsvinnaren Jonas på ryggen långa sträckor!!!!! Stämmer det? 😉
I min bok är du favorittippad Bernt.....(t+)
Hörde någonstans att på gax så bar du fjolårsvinnaren Jonas på ryggen långa sträckor!!!!! Stämmer det? 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 14:33"Har inte en aning hur min kropp kommer att tycka om att färdas i 5 km / timme utan att kunna ändra hastighet."
Du kan köra kortaintervaller eller springa cirklar runt motståndarna 😉
"Har inte en aning hur min kropp kommer att tycka om att färdas i 5 km / timme utan att kunna ändra hastighet."
Du kan köra kortaintervaller eller springa cirklar runt motståndarna 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:03Hehe! Det skulle se ut det!
Hehe! Det skulle se ut det!
Quote from Christer Heinbäck on 24 October 2011, 07:29Mitt rekord är 42h37 min... (H)
Hm, lutar åt en anmälan
Mitt rekord är 42h37 min... (H)
Hm, lutar åt en anmälan
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:06Jag var med första året och kan bara säga att man får ont på andra ställen och får problem på ett helt annat sätt än när man springer. Mitt tips är att 2012 års segrare har bra fötter eller kan ignorera blåsor...
Det intressanta med träningen är att det
Jag var med första året och kan bara säga att man får ont på andra ställen och får problem på ett helt annat sätt än när man springer. Mitt tips är att 2012 års segrare har bra fötter eller kan ignorera blåsor...
Det intressanta med träningen är att det
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 15:47Instämmer med ovanstående. Jag var också med i år och gick i drygt 20 timmar. Har sparat de SMS jag skickade mellan 15-20 timmar, de handlar bara om smärta i olika delar av kroppen. Tröttheten kan man övervinna men efter ett tag gör det ont överallt. Lyck
Instämmer med ovanstående. Jag var också med i år och gick i drygt 20 timmar. Har sparat de SMS jag skickade mellan 15-20 timmar, de handlar bara om smärta i olika delar av kroppen. Tröttheten kan man övervinna men efter ett tag gör det ont överallt. Lyck
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 08:42Totteman: isf har jag tränat i helgen: 24 tim/14 mil (sprang 5,4 mil)
Gick i Pegasus vintermodellen, GTX, goertex, lite för varma men en styv skön sula som är väldigt snäll mot fötterna och ger lagom plats åt min fot. Något för varma. Strumpor Falke RU3,
Totteman: isf har jag tränat i helgen: 24 tim/14 mil (sprang 5,4 mil)
Gick i Pegasus vintermodellen, GTX, goertex, lite för varma men en styv skön sula som är väldigt snäll mot fötterna och ger lagom plats åt min fot. Något för varma. Strumpor Falke RU3,