Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarFotrally
You need to log in to create posts and topics.

Också anmäld till nästa år.
Har många saker jag kan förbättra och det känns oerhört inpirerande.

Startade trots en inflammerad plantar fasciia, men som ett litet experiment tänkte jag gå bort min löprelaterade skada med hjälp av ett par joyaskor i kombi

Tack Jan-Erik för hjälpen vid 18 timmarskontrollen!

Körde med Crocs hela vägen och de var nog bra för luftigheten och utrymmet, lätta är de också. Tror dock att dämpningen i framfot är lite klen. Att jag har rejäl benhinneinflammation i vä ben kanske beror på skorna, kanske inte. Är för oerfaren för att ve

Tack Jan-Erik för assistansen vid 24 och 36? timmars depån. Denna varma mat var ovärderlig.

Varsågod Jonas, det var så lite.
Tänk mer på om du vill ha mera hjälp nästa år. För just nu så vill jag hellre supporta än själv gå. 🙂

Jonas du är Kung!
Hur mådde dina fötter när du kom hem?

De mår bättre i år än efter fjolårets Fotrally. Några mindre blåsor samt två totalt kvaddade lilltår. Fick cykla in till stan i sandaler i dag (t+)

Galet imponerande!
Får vänta några år innan jag ger mig in i fotrally-rejset.

Jonas: Jag misstänker att du kunnat knata ett tag till in på det tredje dygnet, hur tycker du att sömnbortfallet påverkat dig?

Fotrally är en cool tävling, påminner lite om poker, man sitter med sin hand ( som man inte visar) skillnaden är att det är otr

Grattis Jonas - du är fantastisk!

Ja, grattis alla ni andra också förresten - galna och underbara är ni. Och inspirerande!