Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarFotrally
You need to log in to create posts and topics.

Regnar det, så kan man ju gå barfota. 😉

Hade rallyt gått norrut så hade jag till 100 % häng med.....men söderut...nej,nej...då blir det ju dubbla "resor" så att säga. Jag håller på att samla mig inför en (1) kilometers löpning på asfalt....så stör mig nu inte K-G...!?

Snart är det dax 🙂

Kan tyvärr inte följa med i år, men ha så kul och stort lycka till 🙂

Är alla laddade inför torsdag?

Själv har jag en öm fotled så min start är högst osäker.

Har någon (gärna som har gått tidigare) tips på kläder.

Jag funderar på antingen åtsittande tajts eller slappa khakishorts. Är lite rädd att tajtsen kanske kommer s

Jag komemr att ha en lite löpar ryggsäck samt en liten midjeväska för tfn, mp3 spelare etc. funderar också ganska mycket över klädvalet, lutar åt löparshorts....

Jonas Davidsson vann (t+) I år fick Jonas gå ca 17 timmar och 20 ninuter längre än förra året. 2h 40min efter sista planerade supportsträckan i Linköping. Nytt rekord för loppet: 50timmar 40 min. Silvo gav upp där. Stefan gick förbi Norrköping och jag nöj

Otrolig prestation Bernt, hoppas din nattsömn var god och att dina ben mår gott!
Du är en förebild!

Jag vet inte säkert hur länge/långt jag gick men gissningsvis runt 25,5 tim. Stupade någonstans i skogarna efter Nyköping och 24h.
Nu är det två nätters vila senare och jag kan fortfarande inte gå p.g.a. blåsor och benhinneinflammation.
Detta var den lur

Jag trodde, efter jag hade supportat Bernt och Christer, att jag skulle vara snabb på att anmäla mig till nästa års lopp.
Men just nu är alla mina tankar på att hur jag ska kunna förbättra supporten. 🙂