Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 22:05Spring genom en fjällbäck ett par gånger så får vi se 😉
Spring genom en fjällbäck ett par gånger så får vi se 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 23:36massage och smörj någon gång ibland, dock aldrig i skorna (halt, väl?). inga filar! inga förhårdnader! så springer jag inte så jävla långt heller.
hade compeed en gång i skidpjäxor men det stannade på plats i ungefär 1 km, värdelöst.
bra skor i rätt s
massage och smörj någon gång ibland, dock aldrig i skorna (halt, väl?). inga filar! inga förhårdnader! så springer jag inte så jävla långt heller.
hade compeed en gång i skidpjäxor men det stannade på plats i ungefär 1 km, värdelöst.
bra skor i rätt s
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:38Fotvård tre till fyra gånger per år i förebyggande syfte. Filar fötterna några gånger mellan behandlingarna.
Smörjer fötterna varje kväll sista veckan med CCC fotsalva inför längre tävlingar.
Under väldigt långa lopp byte av strumpor och insmörjning av sa
Fotvård tre till fyra gånger per år i förebyggande syfte. Filar fötterna några gånger mellan behandlingarna.
Smörjer fötterna varje kväll sista veckan med CCC fotsalva inför längre tävlingar.
Under väldigt långa lopp byte av strumpor och insmörjning av sa
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:52Ja Kjell, löper blåsan risk att spricka så är det bättre att man sticker hål på den. Om jag fick en blåsa under ett pågående lopp och skulle springa vidare skulle jag sticka hål på den. Upptäckte jag den här jag sprungit färdigt skulle jag följa mitt eget
Ja Kjell, löper blåsan risk att spricka så är det bättre att man sticker hål på den. Om jag fick en blåsa under ett pågående lopp och skulle springa vidare skulle jag sticka hål på den. Upptäckte jag den här jag sprungit färdigt skulle jag följa mitt eget
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:28Har testat att vandra i över 10 timmar med blöta gympadojor, compede och tejp. Funkar för min del. Gäller bara ha rätt tejp och tejpa rätt.
Edit. När jag är hemma och tränar (löptränar), så funkar det även då. Brukar hålla sig i flera dagar även om jag
Har testat att vandra i över 10 timmar med blöta gympadojor, compede och tejp. Funkar för min del. Gäller bara ha rätt tejp och tejpa rätt.
Edit. När jag är hemma och tränar (löptränar), så funkar det även då. Brukar hålla sig i flera dagar även om jag
Quote from Sissel Svanøe on 10 August 2010, 10:31Smörjer in fötterna med sportslick på långpass och har så gott som aldrig problem med blåsor. Finns på litepac.com. Korta pass är det aldrig några problem med. De få gånger jag slarvar och får blåsor av dåliga strumpor eller för att jag glömmer smörja in
Smörjer in fötterna med sportslick på långpass och har så gott som aldrig problem med blåsor. Finns på litepac.com. Korta pass är det aldrig några problem med. De få gånger jag slarvar och får blåsor av dåliga strumpor eller för att jag glömmer smörja in