Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 17:26För att "alla" ska göra maxtest med lactatmätning?!
För att "alla" ska göra maxtest med lactatmätning?!
Quote from ellen olsson on 27 January 2009, 18:19Du läser nog fel böcker...
Du läser nog fel böcker...
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 19:36Stor special om olika kosttillskott, vad, varför, vad är bäst, vem bör/bör inte ta det? (kön,ålder,sjukdomar...) Vilka ämnen är olagliga, tips på egna hemmagjorda drinkar och blandningar. Allt möjligt helt enkelt från basic=)
Stor special om olika kosttillskott, vad, varför, vad är bäst, vem bör/bör inte ta det? (kön,ålder,sjukdomar...) Vilka ämnen är olagliga, tips på egna hemmagjorda drinkar och blandningar. Allt möjligt helt enkelt från basic=)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 19:49Kosttillskott..drinkar..tillsätta till kroppen å så blir det så där oerhört tomt å kallt å vi närmar oss ingentinget med bara ett enda djävla stort mörker omkring oss utan ljus och utan ljud och utan känsla....Vad vill vi med träning???//Kjell.
Kosttillskott..drinkar..tillsätta till kroppen å så blir det så där oerhört tomt å kallt å vi närmar oss ingentinget med bara ett enda djävla stort mörker omkring oss utan ljus och utan ljud och utan känsla....Vad vill vi med träning???//Kjell.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:09säkert det inte är nåt annat än kosttillskott du tryckt i kroppen när det känns sådär Kjell? (#)
säkert det inte är nåt annat än kosttillskott du tryckt i kroppen när det känns sådär Kjell? (#)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:25Källvatten.....från den underbart välsignande Trefaldighetskällan i Finntorp utanför Månkarbo. Innerhåller allt men ändå bara vatten.??! Vad är det som vi människor saknar...vad måste vi fylla upp våra stora feta svarta hål med....å kan vi det någonsin??!
Källvatten.....från den underbart välsignande Trefaldighetskällan i Finntorp utanför Månkarbo. Innerhåller allt men ändå bara vatten.??! Vad är det som vi människor saknar...vad måste vi fylla upp våra stora feta svarta hål med....å kan vi det någonsin??!
Quote from Karro Larsson on 4 February 2009, 20:50Jag vill fråga Anja Pärson hur hon tränar på sommaren (skidträning där det fortfarande finns snö eller?). Dessutom skulle jag vilja veta hur hon anpassar sin träning till sina knän för att rehaba dem o.s.v.
Jag vill fråga Anja Pärson hur hon tränar på sommaren (skidträning där det fortfarande finns snö eller?). Dessutom skulle jag vilja veta hur hon anpassar sin träning till sina knän för att rehaba dem o.s.v.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:51Kjellvatten 🙂
Edit:
Ursäkta OT, trodde det var "Prat"
Kjellvatten 🙂
Edit:
Ursäkta OT, trodde det var "Prat"
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:53Synd att tiden gick i förra veckan.
Synd att tiden gick i förra veckan.
Quote from Karro Larsson on 4 February 2009, 20:57Åh typiskt. Jag som har funderat och funderat på den här frågan i flera dagar. Jag får maila Anja själv och fråga. 🙂
Åh typiskt. Jag som har funderat och funderat på den här frågan i flera dagar. Jag får maila Anja själv och fråga. 🙂