Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle f ö vilja veta vad olika kända svenska elitidrottare tar i böj, mark och bänkpress men det kanske blir svårt att göra en bra artikel av.

Jag skulle vilja höra någon "experts" uppfattning om det generellt anses att man "måste" ha varit har idrottsligt aktiv sedan barnsben för att kunna nå (smärre?) framgångar inom en viss idrottsgren. Eller finns det talanger? Som i vuxen ålder börjar träna

SVART slalombacke var det väl ändå inte!

Niclas - nämn en helt REN tråd....hehe
Öhhhh...så du Stina Impossible hur är din egen förmåga att ta dig uppför en LJUSGRÖN pist med längdskidor egentligen...hehe
Sylvia..skitintressant fråga där det ju handlar om fysiologiska begränsningar som naturligtv

VIT var den i min TV....ja lite mörkvit på sina ställen då//Kjell.

Bänkpresslistan för svenska friidrottare:

http://www.danielroth.se/martin/benchpress.php

Nu ser jag bara på sport en gång om året och när årets sportkrönika visades så sade de att Tour de ski när Charlotte rejsade om finskan gick i en svart backe. OK om den inte var svart men brant var den, det syntes väl på bilderna.

Den var vit i min TV.

Finns det något mer patetiskt än längdskidåkare i en slalompist?

Kära älskade Stina Impossible...nu ifrågasatte jag ju verkligen din förmåga att ta dig uppför slänten bakom ICA i Kvarnsveden..svara då inte med vilken nationalitet rundningsmärket haddddde i Tour de Ski eller om färgerna i den så underbara naturen där. A