Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stina > det var väl en finska hon körde om?

Har inte Kalla besvarat den frågan redan , i tjugo intervjuer?

Förbundstränaren (tysken) i Skidskytte.

Hur lär man ut att koppla bort all omgivning när pulsen är hög och man skall skjuta? (Publik och klara konkurenter)

Stina-Eureka....tjejen hon spurtade om (snyft) var "icke-svensk."...det är väl det enda som räknas...Kalla var verkligen Varm.!?
Å så det här med som Lars snackar om att koppla bort hela valören i typ skidskytte å d e bara dom där djävla svarta små skitru

Intressantare fråga till Kalla är; Hur gör man för att köra om alla på det viset? "what is the secrecct?"

Inget om om Kalla men alla glömmer att finskan förra året inte kunde göra sig rättvisa för att hon hade/har problem med ryggen. Tittar man på bilderna från ifjol mot hur hon körde i backen i år så är det som dag och natt. Kan vara att Kalla hade vunnit än

"om" räknas inte i tävlingar!

Vad tar Anja Pärson i träningsmaskinen Bromsman? Hittils har hon vägrat att svara på den frågan. 😉

Mackan, Jonas & Micke: Starta en egen tråd om eran fråga om det finns fler eller färre svenska elitlöpare idag. Låt denna tråd vara ren.

Min fråga är till Emelie Öhrstig om likheter och skillnader mellan cyklingen och skidåkningen.

Helt rätt Kjell, vem hon körde om var eg. ointressant. Erase and rewind

Charlotte Kalla:

Hur kändes det där i den svarta slalombacken, på väg uppför, att köra om konkurrenten som om det vore en amatör i min klass?

*varför ifrågasätter ingen min