Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 23:24Kolla lite här:
http://www.wiggle.co.uk/c/swim/9/Wetsuits/?rn=145S2:an verkar vara populär för strax över 1200:- till Sverige. Simmar du bröstsim kanske du skall ha en kortmodell så du får ned benen i vattnet.
Kolla lite här:
http://www.wiggle.co.uk/c/swim/9/Wetsuits/?rn=145
S2:an verkar vara populär för strax över 1200:- till Sverige. Simmar du bröstsim kanske du skall ha en kortmodell så du får ned benen i vattnet.
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2010, 23:36Jag tror man kan säga att Orca och BlueSeventy är de två stora märkena i våtdräkter...
Följt av 2xU och Aquasfere kanske...
Jag tror man kan säga att Orca och BlueSeventy är de två stora märkena i våtdräkter...
Följt av 2xU och Aquasfere kanske...
Quote from Inger Gustås on 16 June 2010, 09:41Spännande! Kikade på några av de märkena, men det verkar svårare att hitta shortymodeller bland dem tycker jag. Nåja, eftersom mitt mål fortfarande är att komma sist i Vansbro Tjejsim, det vill säga att jag får simma för mig själv utan andra som plaskar o
Spännande! Kikade på några av de märkena, men det verkar svårare att hitta shortymodeller bland dem tycker jag. Nåja, eftersom mitt mål fortfarande är att komma sist i Vansbro Tjejsim, det vill säga att jag får simma för mig själv utan andra som plaskar o
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:44Lycka till KIM!
Lycka till KIM!
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:25Våtdräktens primära syfte är att hålla dig varm. Är du inte varm får du kramp och att simma med kramp i låret kräver en väldigt hög smärttröskel! I kombination med simning ger dräkten dig även en fin linje i vattnet, den lyfter dig någon bit. Vet du med d
Våtdräktens primära syfte är att hålla dig varm. Är du inte varm får du kramp och att simma med kramp i låret kräver en väldigt hög smärttröskel! I kombination med simning ger dräkten dig även en fin linje i vattnet, den lyfter dig någon bit. Vet du med d
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 01:35Jag simmade i Warps shortymodell som finns hos Stadium förra året(bröstsim), tykte att den var väldig bra för det priset. Tills i år(crawl) köpte jag en Orca S2 från wiggle, är själv klart skillnad men att börja med så är Warps helt okej. Blir du biten av
Jag simmade i Warps shortymodell som finns hos Stadium förra året(bröstsim), tykte att den var väldig bra för det priset. Tills i år(crawl) köpte jag en Orca S2 från wiggle, är själv klart skillnad men att börja med så är Warps helt okej. Blir du biten av