Quote from Guest on 22 June 2007, 12:26Jag är så otroligt nöjd med mig själv! (så mycket att jag förtjänar egen tråd ;))
10 km på Ormberget där 2,5 var extremt underlag, resten kuperad hårdpackad jord.Det tog ca 3,5 månader att gå från "5min jogga, 2 gång 4min jogga" i rosa plysh takt, till
Jag är så otroligt nöjd med mig själv! (så mycket att jag förtjänar egen tråd ;))
10 km på Ormberget där 2,5 var extremt underlag, resten kuperad hårdpackad jord.
Det tog ca 3,5 månader att gå från "5min jogga, 2 gång 4min jogga" i rosa plysh takt, till
Quote from Funbeat user on 22 June 2007, 12:36Grattis!!! (t+)
Och Tack! Det är inlägg som ditt som inspirerar andra... 🙂
Grattis!!! (t+)
Och Tack! Det är inlägg som ditt som inspirerar andra... 🙂
Quote from Viktor Wrede on 22 June 2007, 13:21Visst är det en underbar känsla att känna att man ORKAR!! Har gjort samma "resa" från promenad/gång/lufsning till milen under timmen i terrängen och kroppen och knoppen bara njuter av det!!
Visst är det en underbar känsla att känna att man ORKAR!! Har gjort samma "resa" från promenad/gång/lufsning till milen under timmen i terrängen och kroppen och knoppen bara njuter av det!!
Quote from Funbeat user on 22 June 2007, 13:26Wow! Du är min idol! (t+) Grattis!
Wow! Du är min idol! (t+) Grattis!
Quote from Funbeat user on 22 June 2007, 19:55Linn: Fasiken vad bra jobbat! 🙂
Du är super-duktig!!!!! (t+)
Linn: Fasiken vad bra jobbat! 🙂
Du är super-duktig!!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 June 2007, 02:36Heja heja! 🙂
Heja heja! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2007, 02:55Gôtt jobbat, Linn! Dit vlll jag också, dags att börja jobba på konditionen lite tror jag...
Grattis!!
Gôtt jobbat, Linn! Dit vlll jag också, dags att börja jobba på konditionen lite tror jag...
Grattis!!
Quote from Bjarne Lewin on 23 June 2007, 10:35Grattis Linn fantastiskt bra jobbat.
Grattis Linn fantastiskt bra jobbat.
Quote from Funbeat user on 23 June 2007, 14:10BRA GJORT!!!! Kämpa på.
BRA GJORT!!!! Kämpa på.
Quote from Funbeat user on 23 June 2007, 16:40Åh! Blir avundsjuk! 🙂 Har ett 10km spår här uppe, väldigt kuperat också, fast nog inte i klätringsläge, men jag tror det är mer än nog. 🙂
Nöjer mig så länge med att klara av att promenera det. 🙂 Har inte försökt ännu i år dock
Åh! Blir avundsjuk! 🙂 Har ett 10km spår här uppe, väldigt kuperat också, fast nog inte i klätringsläge, men jag tror det är mer än nog. 🙂
Nöjer mig så länge med att klara av att promenera det. 🙂 Har inte försökt ännu i år dock