Quote from Christer Heinbäck on 23 June 2007, 16:52Härligt!!
Bra kämpat!! (t+)
Härligt!!
Bra kämpat!! (t+)
Quote from Karolina Bergsten on 23 June 2007, 17:22Grattis Linn
Va kul det lät 🙂
Grattis Linn
Va kul det lät 🙂
Quote from Amanda Wallin on 24 June 2007, 13:06Toppen Linn, vilken fin utveckling. (t+)
Inspirerande. 😉
Toppen Linn, vilken fin utveckling. (t+)
Inspirerande. 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2007, 13:12Tack ska ni ha (L)
Är så underbart när kroppen gör det man vill att den ska göra, man rör sig lätt och formen på benen har ändrats 🙂
Jag kommer ihåg drömmarna jag hade när jag var som värst ur form och överviktig om att springa med lätta steg, så vakna
Tack ska ni ha (L)
Är så underbart när kroppen gör det man vill att den ska göra, man rör sig lätt och formen på benen har ändrats 🙂
Jag kommer ihåg drömmarna jag hade när jag var som värst ur form och överviktig om att springa med lätta steg, så vakna
Quote from Funbeat user on 24 June 2007, 13:34Visst är det en underbar känsla Linn! (H:) Det var ganska länge sedan jag var överviktig och "soffpotatis" nu, men jag vänjer mej nog aldrig riktigt vid den underbara känslan det är att flyga fram i löpningen. Ibland kommer jag på det när jag springer och
Visst är det en underbar känsla Linn! (H:) Det var ganska länge sedan jag var överviktig och "soffpotatis" nu, men jag vänjer mej nog aldrig riktigt vid den underbara känslan det är att flyga fram i löpningen. Ibland kommer jag på det när jag springer och
Quote from Funbeat user on 25 June 2007, 09:58Härligt, är själv på väg dit, men är bara drygt 1,5 månader in i processen.
Ett stort grattis!
Härligt, är själv på väg dit, men är bara drygt 1,5 månader in i processen.
Ett stort grattis!
Quote from Funbeat user on 26 June 2007, 19:40Grattis! Starkt jobbat (t+) 🙂
Grattis! Starkt jobbat (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 17:00Inspirerad av Linn B så skulle jag också knäcka 10 km häromdagen.
Så på Hellasgårdens milbana vek jag för första gången av in på 10km-spåret. Och sprang fel... Halvägs till Nynäshamn innan jag kom på att det var Sörmlandsleden jag sprang på, inte milbanan
Inspirerad av Linn B så skulle jag också knäcka 10 km häromdagen.
Så på Hellasgårdens milbana vek jag för första gången av in på 10km-spåret. Och sprang fel... Halvägs till Nynäshamn innan jag kom på att det var Sörmlandsleden jag sprang på, inte milbanan
Quote from Karolina Bergsten on 29 June 2007, 09:05Grattis Peter!
ibland kan fel bli alldeles rätt 🙂
Grattis Peter!
ibland kan fel bli alldeles rätt 🙂
Quote from Martin Trygg on 29 June 2007, 09:15Haha, Peter, jag har gjort samma sak. Tror att vi sprang fel på samma ställe, det låter så - bara det att jag vek av åt vänster och hamnade på motorvägen ut mot Saltsjöbaden istället. Tre timmar efter start ringde jag min sambo från Preem i Nacka, då fick
Haha, Peter, jag har gjort samma sak. Tror att vi sprang fel på samma ställe, det låter så - bara det att jag vek av åt vänster och hamnade på motorvägen ut mot Saltsjöbaden istället. Tre timmar efter start ringde jag min sambo från Preem i Nacka, då fick