Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 10:01Ha-ha, Mela vinner felspringningspokalen! 🙂
Ha-ha, Mela vinner felspringningspokalen! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 10:21:)))
Grattis!
Ibland undrar man verkligen vart stigar och spår tar vägen ...
:)))
Grattis!
Ibland undrar man verkligen vart stigar och spår tar vägen ...
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 12:17Jag är insperation!! (H:)
Vad kul att höra att det gick så bra! En av fördelarna med att springa ute, man kan inte bara trycka på en knapp och stiga av, gör man fel så kan man överraska sig själv.Men Mela 3 timmar?? Hur långa hade du tänkt springa?
Jag är insperation!! (H:)
Vad kul att höra att det gick så bra! En av fördelarna med att springa ute, man kan inte bara trycka på en knapp och stiga av, gör man fel så kan man överraska sig själv.
Men Mela 3 timmar?? Hur långa hade du tänkt springa?
Quote from Martin Trygg on 29 June 2007, 13:19Jag hade tänkt springa lite mer än två, hemifrån till Hellas (~5,5km), milspåret, och sen hem igen. Men tja, ja, det var ju nyttigt att få ett riktigt långpass... De var jättesnälla på Preem iallafall, bjöd på kaffe, salta grodor och lät mig låna telefone
Jag hade tänkt springa lite mer än två, hemifrån till Hellas (~5,5km), milspåret, och sen hem igen. Men tja, ja, det var ju nyttigt att få ett riktigt långpass... De var jättesnälla på Preem iallafall, bjöd på kaffe, salta grodor och lät mig låna telefone
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 13:59Stackars personalen på Preem.
- Hur var det på jobbet idag älskling?
- För jävligt. En vilsen motionslöpare idag igen. Men vi lugnade den med godis och kaffe till skötaren kunde hämta den. Kan dom inte få upp det där stängslet snart?
Stackars personalen på Preem.
- Hur var det på jobbet idag älskling?
- För jävligt. En vilsen motionslöpare idag igen. Men vi lugnade den med godis och kaffe till skötaren kunde hämta den. Kan dom inte få upp det där stängslet snart?
Quote from Urban Nilsson on 29 June 2007, 14:09Desorientering är min favoritgren! Straxt följd av Mot-gång.
Desorientering är min favoritgren! Straxt följd av Mot-gång.
Quote from Martin Trygg on 29 June 2007, 14:23Nuförtiden har jag mobilen i camelbaken, och har dessutom lärt mig hitta i Hellasskogarna. Men midsommarhelgen tillbringades i Karlskrona, och då skulle jag ta en kort tur, 25-30 minuter. 50 minuter senare kom jag hem, med rivsår och brännässelbett på hel
Nuförtiden har jag mobilen i camelbaken, och har dessutom lärt mig hitta i Hellasskogarna. Men midsommarhelgen tillbringades i Karlskrona, och då skulle jag ta en kort tur, 25-30 minuter. 50 minuter senare kom jag hem, med rivsår och brännässelbett på hel
Quote from Bjarne Lewin on 29 June 2007, 15:01(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 22:51Linn du inspirerar mig. 🙂
Jag behöver massor av inspiration just nu 🙂
Linn du inspirerar mig. 🙂
Jag behöver massor av inspiration just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 12:12:@ Angående Hellasgården. Har själv hamnat i Saltsjöbaden. Blev en tur på tre o halv timme istället för den tänkta på en o halv. Min granne har likaså gjort samma sak. Och även polaren Per.
Undrar om de inte borde se över sin märkning lite grann?
:@ Angående Hellasgården. Har själv hamnat i Saltsjöbaden. Blev en tur på tre o halv timme istället för den tänkta på en o halv. Min granne har likaså gjort samma sak. Och även polaren Per.
Undrar om de inte borde se över sin märkning lite grann?