Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mmm jag suger på ordet "vimmelkantig" och vet vad du menar! Det är precis det jag hoppas att få känna en gång till i mitt liv 🙂 En av mina kompisar är inne i den fasen och jag kan bara skratta åt honom. Bara vara glad för hans skull och tolerera att han

hujeda mig, jag vill bara ha ett förhållande, måste man bli vimmelkantig först?

Exakt Anne Marie. Det är det jag menar med att vikta de där tecknen. Vilka väger tyngst? Vilka kan ensamma visa att man är ihop och vilka behöver man flera av för att kunna kalla någon sin pojkvän/flickvän?

Nej absolut inte! Men det kan vara väldigt trevligt. MEN det kan ju finnas faror i att känna så. Man tappar allt sunt förnuft, grepp om tid och rum, känner ingen trötthet (i.o.f.s bra för träningen, det där himla oxitocinet) kan falla i en fälla och bli s

När du vet...jo det är när du slutar hänga här....

Tack Peter för din beskrivning av aspberger (och rättelse av min horribla stavning) Nu har inte jag någon diagnostiserad aspberger men ibland känns det som jag har aspberger light eller nåt i den stilen. Min önskan om en lista hänger givetvis ihop med den

Det är ju det..OM man hänger kvar här så är man nog inte tillräckligt kär.....

Jo man hänger visst kvar här för man vill ju berätta för så många som möjligt och gärna hela världen hur UUUUUUNDERBAAAART det är, han är, livet är:

Att det runt hörnet finns ljuvliga varma stunder.
Att det runt hörnet finns morgonsol som sipprar genom

Så länge du anser dig vara singel så är du inte i ett förhållande. När du slutar se dig själv som singel så är du i ett förhållande vilket ger att du har en flickvän.

Om någon frågar dig om du är singel så säger du alltså ja?
Skulle du säga samma sak när

Hoppas han oxxå e FB:are Anne Marie så han får läsa hur härligt bubbligt kär du e...i just honom (H:)

Grattis! (Hoppas du får i dig lite mat emellanåt. Det brukar vara ett utmattande rosa stadie att befinna sig i ... men ack så härligt! *ahhh*)