Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Lena för en uttömmande lista men A M lyckades nog sammanfatta det med ett ord. Vimmelkantig.

Magnus B: då fick jag det svart på vitt varför jag fortfarande är kvar i Singelgruppen hehe.. Även om jag redan visste det.

Plus, sköna diskussioner i den här gruppen iaf, så ser ingen poäng att gå ur ifall att jag skulle bli "vimmelkantig" vilket jag i

Som jag ser det finns det inte ett enda skäl att bli något enda på "min" lista - om man inte är vimmelkantig.
Och därför är jag singel...

Ja, precis Stina. Och hur är det med det där "att inte vara redo för att ha ett förhållande"? Är inte det bara typ en eufemism för att inte vara kär eller att personen man inte är redo att ha ett förhållande med inte är rätt person? Om du skulle träffa nå

som sagt....denna tråden känns som ett...ilandsproblem eller nja...ett kvasisingelproblem...kanske så här är det bästa svaret...

Om jag ställer mig själv frågan om jag är ihop med någon eller inte så är jag nog det....

Lite som med cykling och motvind (

En väldigt kort version av Lenas långa lista: om man självklart räknar in den andra i sina helgplaner. Eller som ett X uttryckte det: när man vet vad den andra gör på fredag. Då är man mer än kk, eller dylikt.

Fråga chans i all ära, brukar det inte heta "the talk" när man blir äldre?
Eller är det bara på film?
Annars gäller det att man har synkat sina listor, så att man är på ungefär samma sida ändå, om det inte ska bli jobbigt...

Han som startade denna tråd har inte varit här på ett tag, är han lycligt fast i ett förhållande tro?

Dick gillar fasta förhållanden, gärna med Fanny.

Inte Fannie Mae då?