Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:53Haha, jo nog är löpning accepterat i Kenya. Men det brukar inte vara smått överviktiga svenskar som flåsar i halvfart... Här ser man nästan inga som springer om de inte också tävlar i någon form.
Får lite olika signaler om löpband, om jag ska skippa det
Haha, jo nog är löpning accepterat i Kenya. Men det brukar inte vara smått överviktiga svenskar som flåsar i halvfart... Här ser man nästan inga som springer om de inte också tävlar i någon form.
Får lite olika signaler om löpband, om jag ska skippa det
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:15Lite oklart om du skulle springa ute eller ej. Men om du kör utomhus 2-3 ggr/vecka, finns det inget måste med löpband.
Lite oklart om du skulle springa ute eller ej. Men om du kör utomhus 2-3 ggr/vecka, finns det inget måste med löpband.
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2011, 12:48Jag kan förstå om du vill hålla dig på löpband så länge det går långsamt och du känner dig lite obekväm med att springa. Det är inget fel. Det är lite "snobbigt" att bara säga att du såklart ska springa ute. Speciellt i Nairobi. Det vore säkert bättre om
Jag kan förstå om du vill hålla dig på löpband så länge det går långsamt och du känner dig lite obekväm med att springa. Det är inget fel. Det är lite "snobbigt" att bara säga att du såklart ska springa ute. Speciellt i Nairobi. Det vore säkert bättre om
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 13:58Jag har full förståelse för att du vill utnyttja gymmets löpband. Har själv bott i (annan) storstad som inte alls var springvänlig och gymmets löpband var helt klart det mest attraktiva löpalternativet.
20 minuter åt gången är väl inte att förakta? Men o
Jag har full förståelse för att du vill utnyttja gymmets löpband. Har själv bott i (annan) storstad som inte alls var springvänlig och gymmets löpband var helt klart det mest attraktiva löpalternativet.
20 minuter åt gången är väl inte att förakta? Men o
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 15:28Klart du kan springa på löpbandet - det är helt OK träning. Tom Anders Szalkai tuggar mycket löpband.
Spring där det känns bäst för dig att springa tycker jag. 🙂
Klart du kan springa på löpbandet - det är helt OK träning. Tom Anders Szalkai tuggar mycket löpband.
Spring där det känns bäst för dig att springa tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 01:23Kenya!! där finns väl alla svar på löpningen "typ" ??
Kenya!! där finns väl alla svar på löpningen "typ" ??
Quote from Catharina Brattlin on 30 October 2011, 09:54Jag säger som flera andra - klart Du kan nöta löpband! Eftersom Du känner Dig mer bekväm med det ska Du också göra det. Risken blir ju annars att Du inte gör det, eller hur?
20 min vardera på crosstrainer och löpband och 20 minuter styrketräning kan vara
Jag säger som flera andra - klart Du kan nöta löpband! Eftersom Du känner Dig mer bekväm med det ska Du också göra det. Risken blir ju annars att Du inte gör det, eller hur?
20 min vardera på crosstrainer och löpband och 20 minuter styrketräning kan vara