Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 16:56@ Ryan
Ska bli kul att s vad du gör när du blir lika gammal som jag är nu - om jag lever då. 🙂 Vi ses på SM!
@ Ryan
Ska bli kul att s vad du gör när du blir lika gammal som jag är nu - om jag lever då. 🙂 Vi ses på SM!
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 15:42För att dela med mig av mina erfarenheter som nybörjare, jag tror det var där tråden började och jag läste den nu för första gången.
Det är naturligtvis helt individuellt hur snabbt man lär sig frisim. Det beror även på en mängd olika saker. Vattenvana,
För att dela med mig av mina erfarenheter som nybörjare, jag tror det var där tråden började och jag läste den nu för första gången.
Det är naturligtvis helt individuellt hur snabbt man lär sig frisim. Det beror även på en mängd olika saker. Vattenvana,
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:43Jag har gått med i en triathlonklubb och deras simpass är sjukt bra. Dock vill man såklart bli supersnabb direkt och det kan kännas lite tungt att man tränar 20 pass i månaden och blir 2 sekunder snabbare på en hundring...
Men det är väl bara att kämpa på
Jag har gått med i en triathlonklubb och deras simpass är sjukt bra. Dock vill man såklart bli supersnabb direkt och det kan kännas lite tungt att man tränar 20 pass i månaden och blir 2 sekunder snabbare på en hundring...
Men det är väl bara att kämpa på
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 08:54"Lycka till, det är en fantastisk träningsform!!"
Kan bara instämma! 🙂
"Lycka till, det är en fantastisk träningsform!!"
Kan bara instämma! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 08:58jag kan bara hålla med om att det är en kanon träningsform, jag upplever lugnet samtidigt som jag får träning som "balanserar" i och med att jag springer en del.
den att det ska slipas på tekniken är det inget tvekan om, det gäller att träna , träna och
jag kan bara hålla med om att det är en kanon träningsform, jag upplever lugnet samtidigt som jag får träning som "balanserar" i och med att jag springer en del.
den att det ska slipas på tekniken är det inget tvekan om, det gäller att träna , träna och
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 06:5450 år. Började lära mig crawl med hjälp av Youtube i januari. Simmar 2 ggr i veckan 30min. Nu klarar jag 500m i tretakt lugnt och fint men i absoluta snigelfart. Jag går sent på kvällen till badhuset när det inte är mycket folk eftersom jag är för långsam
50 år. Började lära mig crawl med hjälp av Youtube i januari. Simmar 2 ggr i veckan 30min. Nu klarar jag 500m i tretakt lugnt och fint men i absoluta snigelfart. Jag går sent på kvällen till badhuset när det inte är mycket folk eftersom jag är för långsam
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 13:20And the Ice man is making some progress too, igår klarade jag 100m utan att stanna faktiskt 😉 Fan vad skönt det känns när man får till ett sånt där riktigt bra träningspass då allt verkar stämma och det bara flyter på.
And the Ice man is making some progress too, igår klarade jag 100m utan att stanna faktiskt 😉 Fan vad skönt det känns när man får till ett sånt där riktigt bra träningspass då allt verkar stämma och det bara flyter på.
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2012, 13:22Ja, att det flyter på är väl det man önskar i det här fallet!
Ja, att det flyter på är väl det man önskar i det här fallet!
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 08:06Liten uppdatering från mig...
Har slutligen hittat det läget där andningen funkar för mig. Dock gör en för närvarande stel nacke (närkontakt med en skivstång) att det hämmas lite...
Men, jag kämpar på 😀
Liten uppdatering från mig...
Har slutligen hittat det läget där andningen funkar för mig. Dock gör en för närvarande stel nacke (närkontakt med en skivstång) att det hämmas lite...
Men, jag kämpar på 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:15Peter - Var gick du kurs i hborg? Vill börja efter sommaren men kan inte hitta något ställe. Behöver tips!
Peter - Var gick du kurs i hborg? Vill börja efter sommaren men kan inte hitta något ställe. Behöver tips!