Quote from Guest on 4 June 2012, 18:25Har precis "tillfrisknat" (mha rehab/prehab-träning, foam roller, alternativ träning mm) från löparknä och börjat långsamt trappa upp löpningen efter 4 månaders löpvila. Är grymt sugen på att göra en marathonsatsning, debut alltså, till nästa år... Är det
Har precis "tillfrisknat" (mha rehab/prehab-träning, foam roller, alternativ träning mm) från löparknä och börjat långsamt trappa upp löpningen efter 4 månaders löpvila. Är grymt sugen på att göra en marathonsatsning, debut alltså, till nästa år... Är det
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:35Det är lugna puckar.
Det är lugna puckar.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:38Man får en lite annan bild av din träning om man går in i din kalender, men vara hur det vara vill med det. Man kan mycket väl gå från 0 till maran på ett år beroende på vilken målsättning man sätter för sig själv. Om målet är att komma runt tror jag abso
Man får en lite annan bild av din träning om man går in i din kalender, men vara hur det vara vill med det. Man kan mycket väl gå från 0 till maran på ett år beroende på vilken målsättning man sätter för sig själv. Om målet är att komma runt tror jag abso
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:48Annan bild hur då menar du? Tycker själv att det ser ut som typisk alternativträningslogg, men det är kanske inte den bilden andra får?
Det längsta jag sprungit innan löparknä är typ 15 km, har "alltid" varit millöpare och aldrig velat springa längre än
Annan bild hur då menar du? Tycker själv att det ser ut som typisk alternativträningslogg, men det är kanske inte den bilden andra får?
Det längsta jag sprungit innan löparknä är typ 15 km, har "alltid" varit millöpare och aldrig velat springa längre än
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:52Jag tittade bara på löpträningen, sorterade bort alla promenader och alternativträningen (nog så viktigt men inte det jag var nyfiken på) men blev inte klok på hur länge du löptränat eller vilka mängder det rört sig om. Det är säkert jag som filtrerade fe
Jag tittade bara på löpträningen, sorterade bort alla promenader och alternativträningen (nog så viktigt men inte det jag var nyfiken på) men blev inte klok på hur länge du löptränat eller vilka mängder det rört sig om. Det är säkert jag som filtrerade fe
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:58Alltså, jag har ju bara varit medlem här på FunBeat i några månader, men jag har inte varit soffliggare dessförinnan, man kan träna även utan att vara medlem här, även om det kan vara svårt att tro... 😉 Merparten av tiden som jag varit medlem här på FB h
Alltså, jag har ju bara varit medlem här på FunBeat i några månader, men jag har inte varit soffliggare dessförinnan, man kan träna även utan att vara medlem här, även om det kan vara svårt att tro... 😉 Merparten av tiden som jag varit medlem här på FB h
Quote from Bjarne Lewin on 4 June 2012, 18:59Titta själv på din löpträning! När jag tittar på din analysflik(omdöpt till diagram), så ser jag en tjej som disciplinerat har tränat tre dagar i veckan som har haft en jämn upptrappning av din löpträning.
Det är så du har tränat och det är så du fick di
Titta själv på din löpträning! När jag tittar på din analysflik(omdöpt till diagram), så ser jag en tjej som disciplinerat har tränat tre dagar i veckan som har haft en jämn upptrappning av din löpträning.
Det är så du har tränat och det är så du fick di
Quote from Catharina Brattlin on 4 June 2012, 19:06Varför just marathon? Det är inte fel att göra ett stopp vid halvmarathon först. Man är inte en sämre löpare för det. 🙂
Mtp att Du verkar vara skadebenägen är det rätt smart, kan jag tycka. Ditt löparknä kom ju av rätt så låga mängder löpning, vad jag
Varför just marathon? Det är inte fel att göra ett stopp vid halvmarathon först. Man är inte en sämre löpare för det. 🙂
Mtp att Du verkar vara skadebenägen är det rätt smart, kan jag tycka. Ditt löparknä kom ju av rätt så låga mängder löpning, vad jag
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:26Håller allt med Sylvia där, halvmaran är ett bra delmål på vägen. Jag tror absolut inte du är otränad, tvärt om. Fast du är nog inte löptränad, vilket är en helt annan sak (och det var det jag var nyfiken på) för nånstans blir man bra på det man tränar -
Håller allt med Sylvia där, halvmaran är ett bra delmål på vägen. Jag tror absolut inte du är otränad, tvärt om. Fast du är nog inte löptränad, vilket är en helt annan sak (och det var det jag var nyfiken på) för nånstans blir man bra på det man tränar -
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:32Ja, varför marathon egentligen...? 🙂 För att jag vill är väl svaret, men samtidigt vill jag absolut inte få knäont igen. Trappar ju upp löpningen superlångsamt nu, i samråd med min naprapat, slipper jag bakslag räknar jag med att springa milen i slutet
Ja, varför marathon egentligen...? 🙂 För att jag vill är väl svaret, men samtidigt vill jag absolut inte få knäont igen. Trappar ju upp löpningen superlångsamt nu, i samråd med min naprapat, slipper jag bakslag räknar jag med att springa milen i slutet