Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:392010 vann Torill Fonn Hartikainen 24-timmars (Riksmästerkap) på 209 116. Jag är inte säker, men jag tror inte hon stannade alls utom vid vätskebordet.
2010 vann Torill Fonn Hartikainen 24-timmars (Riksmästerkap) på 209 116. Jag är inte säker, men jag tror inte hon stannade alls utom vid vätskebordet.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 23:04Jag får väl be om ursäkt på förhand, men...
Jag tog mig friheten att titta på din registrerade träning. På de veckor du har bokfört här, har du ett enda pass längre än 10km. Jag förstår inte riktigt varför du vill gå från den distansen till 24-timmarslop
Jag får väl be om ursäkt på förhand, men...
Jag tog mig friheten att titta på din registrerade träning. På de veckor du har bokfört här, har du ett enda pass längre än 10km. Jag förstår inte riktigt varför du vill gå från den distansen till 24-timmarslop
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 23:07Magnus och Annica: Såvitt jag förstår tar världseliten inte ens pauser i 48-timmarslopp. Andreas Falk vann ett i somras i hård konkurrens. Han befann sig på banan i 47 och en halv timme.
Magnus och Annica: Såvitt jag förstår tar världseliten inte ens pauser i 48-timmarslopp. Andreas Falk vann ett i somras i hård konkurrens. Han befann sig på banan i 47 och en halv timme.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 23:11Elitlöparna försöker som sagt att röra sig framåt hela tiden men kan förstås behöva ta något strategiskt toastopp över en såpass lång tid.
Det är svårt att sätta en minimisträcka för vad som anses vara rimligt för en motionär att klara på ett 24-timmars.
Elitlöparna försöker som sagt att röra sig framåt hela tiden men kan förstås behöva ta något strategiskt toastopp över en såpass lång tid.
Det är svårt att sätta en minimisträcka för vad som anses vara rimligt för en motionär att klara på ett 24-timmars.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 07:42Hon klarar det ganska så lätt om hon är nöjd med 100K.
( 100K var minimikrav förr. )Vad gäller springa för att komma långt?
Det finns de som klarat 230K på ett dygn utan ett enda löpsteg. Kanske längre.En jag känner han springer 90 sekunder, går 30
Hon klarar det ganska så lätt om hon är nöjd med 100K.
( 100K var minimikrav förr. )
Vad gäller springa för att komma långt?
Det finns de som klarat 230K på ett dygn utan ett enda löpsteg. Kanske längre.
En jag känner han springer 90 sekunder, går 30
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 18:30http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Stressfraktur
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 19:02100K på 24 timmar innebär en hastighet av ca. 4 km/h.
Sannolikheten för att få en stressfraktur är ej överdrivet stor.
100K på 24 timmar innebär en hastighet av ca. 4 km/h.
Sannolikheten för att få en stressfraktur är ej överdrivet stor.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 19:03Mister Blister, du glömmer Mikaelas hemliga vapen. En extra X-kromosom. Jag är övertygad om att kvinnor har "nåt" som gör att dom ofta överraskar på den här typen av utmaningar.
Mister Blister, du glömmer Mikaelas hemliga vapen. En extra X-kromosom. Jag är övertygad om att kvinnor har "nåt" som gör att dom ofta överraskar på den här typen av utmaningar.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 19:53Peter. (t+)
Du har helt rätt.
Peter. (t+)
Du har helt rätt.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 20:04JOHAN STEENE....varför inte läsa hans inlägg igen.....å kanske ännu en gång...å så låt det gå in i pallet. Göra helt annorlunda...OK...bara du har läst hans inlägg ordentligt.
JOHAN STEENE....varför inte läsa hans inlägg igen.....å kanske ännu en gång...å så låt det gå in i pallet. Göra helt annorlunda...OK...bara du har läst hans inlägg ordentligt.