Quote from Magnus Gelang on 10 January 2010, 21:30Emma: Ja det förklarar varför jag kan få 40 grader på ullprogrammet på tvättmaskinen 🙂
Emma: Ja det förklarar varför jag kan få 40 grader på ullprogrammet på tvättmaskinen 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 14:57Som Fia-Lotta in med hela klabbet och kör på 60 grader. Har tvättat Smartwool strumpor på det sättet i flera år. Till slut håller dom ju inte men då är det bara att köpa nya. 🙂
Som Fia-Lotta in med hela klabbet och kör på 60 grader. Har tvättat Smartwool strumpor på det sättet i flera år. Till slut håller dom ju inte men då är det bara att köpa nya. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 16:51Angående sköna strumpor att springa i på vintern. Det finns skidstrumpor (inte dom som är luddiga inuti) som är lite tjockare och går upp knät i samma kvalité som löparstrumpor. Köpte dom till min man i julklapp och han är supernöjd.
Angående sköna strumpor att springa i på vintern. Det finns skidstrumpor (inte dom som är luddiga inuti) som är lite tjockare och går upp knät i samma kvalité som löparstrumpor. Köpte dom till min man i julklapp och han är supernöjd.