Quote from Guest on 13 April 2012, 20:48Knasig fundering kanske, men ändå framför jag den så här på fredagskvällen. Har haft helskägg många år. Slätrakade emellertid mig igår morse, hade sedan simträning på kvällen. Under simpasset fick jag svidande skavsår ovan bröstet i höjd med armhålan av s
Knasig fundering kanske, men ändå framför jag den så här på fredagskvällen. Har haft helskägg många år. Slätrakade emellertid mig igår morse, hade sedan simträning på kvällen. Under simpasset fick jag svidande skavsår ovan bröstet i höjd med armhålan av s
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 20:58Inte för jag är gubbe men jag hatar när män har skäggstubb och vi ska pussa/kyssas jag blir rödflådd på ett litet kick.
Inte för jag är gubbe men jag hatar när män har skäggstubb och vi ska pussa/kyssas jag blir rödflådd på ett litet kick.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 21:28Oj. Noterar "män", dvs. pluralis. Grattis!
Oj. Noterar "män", dvs. pluralis. Grattis!
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 21:31Jag har haft problemet, visade sig att jag hade crossover-problem
med den armen (dvs förde den armen över mittlinjen framför
huvudet). Sen dess har jag tränat på att sätta armarna
rakt framför axeln istället, har löst mitt problem.Om du har samma proble
Jag har haft problemet, visade sig att jag hade crossover-problem
med den armen (dvs förde den armen över mittlinjen framför
huvudet). Sen dess har jag tränat på att sätta armarna
rakt framför axeln istället, har löst mitt problem.
Om du har samma proble
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 22:31Så det kan bli, det bjuder jag på 🙂
Så det kan bli, det bjuder jag på 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 08:09Sånt är straffet om man rakar av sig skägget! Män Ska Ha Skägg! 🙂
Sånt är straffet om man rakar av sig skägget! Män Ska Ha Skägg! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 12:21Har aldrig haft den här typen av problem. Det låter som du vrider för mycket på huvudet eller vrider huvudet för mycket bakåt/snett bakåt. Man ska ju inte nudda ovansidan på bröstet när man andas? Jag vrider rakt åt sidan bara.
Har aldrig haft den här typen av problem. Det låter som du vrider för mycket på huvudet eller vrider huvudet för mycket bakåt/snett bakåt. Man ska ju inte nudda ovansidan på bröstet när man andas? Jag vrider rakt åt sidan bara.
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 13:41Å din andning går bra, Ice Man?
Å din andning går bra, Ice Man?
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2012, 14:18Ett problem med att vara orakad då man simmar i bassäng är att det lätt fastnar såna där äckliga hårtussar som flyter omkring ibland. Bläh!
Ett problem med att vara orakad då man simmar i bassäng är att det lätt fastnar såna där äckliga hårtussar som flyter omkring ibland. Bläh!
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 14:51Ja rakat slätt som en barn rumpa tänk på motståndet i vattnet 🙂 opps bäst jag rakar benen NU
Ja rakat slätt som en barn rumpa tänk på motståndet i vattnet 🙂 opps bäst jag rakar benen NU