Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 15:55Det växer inger ogräs på en racerbana.
Det växer inger ogräs på en racerbana.
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 17:27Har´nu fått de konstruktiva förslagen att kolla cross-over och timing, så det ska jag be min simtränare att titta noga på i min simning.
Fast jag kommer nog låta skägget växa. Gör väl benrakningen - som man "måste" göra som cyklist - än mer löjlig.
Har´nu fått de konstruktiva förslagen att kolla cross-over och timing, så det ska jag be min simtränare att titta noga på i min simning.
Fast jag kommer nog låta skägget växa. Gör väl benrakningen - som man "måste" göra som cyklist - än mer löjlig.
Quote from j sollerman on 15 April 2012, 10:13Hela kroppen ska vara slätrakad! Då blir man snabb 🙂
Hela kroppen ska vara slätrakad! Då blir man snabb 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 12:18Ja, för det är verkligen kroppsbehåringen (eller avsaknaden av denna) som ger farten. 😀
Ja, för det är verkligen kroppsbehåringen (eller avsaknaden av denna) som ger farten. 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 21:03Bäst att inte raka av sig skägget eller raka benen då så man har något att skylla på. 😉
Bäst att inte raka av sig skägget eller raka benen då så man har något att skylla på. 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 10:33När jag rakade mig för första gången på ett par--tre år dök det upp röda utslag helt symmetriskt rakt fram på båda axlar. Det tog mig faktiskt några dagar att lista ut vad det berodde på. Jag får fortfarande sådan när jag simmar med stubb, men inte om jag
När jag rakade mig för första gången på ett par--tre år dök det upp röda utslag helt symmetriskt rakt fram på båda axlar. Det tog mig faktiskt några dagar att lista ut vad det berodde på. Jag får fortfarande sådan när jag simmar med stubb, men inte om jag
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:22Enligt Ryan (som numera lämnat gruppen i protest) så vinner man tydligen 4-5 sekunder per hundring på att raka hela kroppen.
Enligt Ryan (som numera lämnat gruppen i protest) så vinner man tydligen 4-5 sekunder per hundring på att raka hela kroppen.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:54@ Ice Man. Ska du referera till någon så skriv rätt!!
Detta har Ryan tidigare ang tidsbesparing:
2-3s /100m för rakning
4-5s/100m med våtdräkt
@ Ice Man. Ska du referera till någon så skriv rätt!!
Detta har Ryan tidigare ang tidsbesparing:
2-3s /100m för rakning
4-5s/100m med våtdräkt
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:05Forumet är tomt efter det att vår kunniga vän Ryan valde att inte längre diskutera öppet här.
Ang. "som numera lämnat gruppen i protest" är vi många som vet den bakomliggande orsaken.
Forumet är tomt efter det att vår kunniga vän Ryan valde att inte längre diskutera öppet här.
Ang. "som numera lämnat gruppen i protest" är vi många som vet den bakomliggande orsaken.
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2012, 16:32Konstigt att du inte ens skäms att nämna det IceMan då det är DU som är orsaken till detta!
Konstigt att du inte ens skäms att nämna det IceMan då det är DU som är orsaken till detta!