Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 14:15Du fick två frågor ovan Ice Man. Svara på dem.
Du fick två frågor ovan Ice Man. Svara på dem.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 17:19Jag vrider huvudet rakt åt sidan tills munnen kommer ovan vattenytan. Hur man bär sig åt för att få hakan att nudda bröstet när man andas begriper jag inte. Man skall ju inte andas bakåt.
Jag vrider huvudet rakt åt sidan tills munnen kommer ovan vattenytan. Hur man bär sig åt för att få hakan att nudda bröstet när man andas begriper jag inte. Man skall ju inte andas bakåt.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 17:54Om du nu är så perfekt, varför får du då andnöd?
Om du nu är så perfekt, varför får du då andnöd?
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2012, 17:54ICE MAN: Det är en hel del du inte begriper!
ICE MAN: Det är en hel del du inte begriper!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 17:59"Under simpasset fick jag svidande skavsår ovan bröstet i höjd med armhålan"
Förtydligar att min anatomi är normal. Mitt bröst sitter inte ovan bröstet i höjd med armhålan. Det är således inte bröstet som mottog friktionen.
"Under simpasset fick jag svidande skavsår ovan bröstet i höjd med armhålan"
Förtydligar att min anatomi är normal. Mitt bröst sitter inte ovan bröstet i höjd med armhålan. Det är således inte bröstet som mottog friktionen.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 09:27Anders och Christer, hemskt vad "taggade ni var". Ni har väl inte ätit taggtråd till frukost?
(H)
Anders och Christer, hemskt vad "taggade ni var". Ni har väl inte ätit taggtråd till frukost?
(H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:27När jag var med på ett simläger en helg så fick jag också dessa skavsår, det var flera i klubben som fick det och de mer erfarna berättade att de kommer när man simmar mycket. När jag själv fick dom hade jag simmat ungefär 12 km på två dagar.
När jag var med på ett simläger en helg så fick jag också dessa skavsår, det var flera i klubben som fick det och de mer erfarna berättade att de kommer när man simmar mycket. När jag själv fick dom hade jag simmat ungefär 12 km på två dagar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:27Jag förstår faktiskt inte riktigt var skavet uppstår. Din beskrivning låter som om det vore fråga om c:a en decimeter ovanför (om du står upp, då) bröstvårtan, och det är onekligen lite svårt att förstå, men jag gissar att det snarare är fråga om (fram)ka
Jag förstår faktiskt inte riktigt var skavet uppstår. Din beskrivning låter som om det vore fråga om c:a en decimeter ovanför (om du står upp, då) bröstvårtan, och det är onekligen lite svårt att förstå, men jag gissar att det snarare är fråga om (fram)ka