Quote from j sollerman on 16 April 2012, 17:13Kan du länka till de iceman? Eller hittar du på som vanligt?
Kan du länka till de iceman? Eller hittar du på som vanligt?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 17:40Ber om ursäkert, 2-3 sekunder var det och inget annat. Blandade antagligen ihop siffrorna med våtdräktsiffrorna. 😉
Ber om ursäkert, 2-3 sekunder var det och inget annat. Blandade antagligen ihop siffrorna med våtdräktsiffrorna. 😉
Quote from j sollerman on 16 April 2012, 18:32Var står de?
Var står de?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 11:32Håller med ett av inläggen från Ismannen, hakan rör aldrig bröstet. Titta rakt ner i botten eller lite framåt.
Alternativt får du raka dig innan passet 😉
Håller med ett av inläggen från Ismannen, hakan rör aldrig bröstet. Titta rakt ner i botten eller lite framåt.
Alternativt får du raka dig innan passet 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 11:34Skulle man vinna 2-3 sekunder per 100 meter om man rakar av sig håret på kroppen? Det låter helt osannolikt.
Skulle man vinna 2-3 sekunder per 100 meter om man rakar av sig håret på kroppen? Det låter helt osannolikt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 12:39Eftersom det är "simgurun" Ryan som påstått det så verkar alla svälja det med hull och hår. 😉
Eftersom det är "simgurun" Ryan som påstått det så verkar alla svälja det med hull och hår. 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:33Thomas W, det krävs gälar för att utföra andningen samtidigt som jag tittar rakt ner i botten. Undrar hur du tänkte där.
Att titta framåt är normalt NO-NO i min skola. Framåt bara i OW när jag ska ta ut riktningen.
Thomas W, det krävs gälar för att utföra andningen samtidigt som jag tittar rakt ner i botten. Undrar hur du tänkte där.
Att titta framåt är normalt NO-NO i min skola. Framåt bara i OW när jag ska ta ut riktningen.
Quote from j sollerman on 18 April 2012, 13:48Blicken lätt framåt
Blicken lätt framåt
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:51Lille Is pöjken fortsätter samla negativa poäng.
Lille Is pöjken fortsätter samla negativa poäng.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 16:26Man skall titta rakt ner i botten och sedan vrida rakt åt sidan när man andas.
Man skall titta rakt ner i botten och sedan vrida rakt åt sidan när man andas.