Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 19:05Kör med vatten och sedan pass upp till milen.
Kör med vatten och sedan pass upp till milen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 19:07...och om du springer en mil eller mer på bara vatten (som jag och Sylvia), kanske en något stadigare än vanligt frukost efteråt?
...och om du springer en mil eller mer på bara vatten (som jag och Sylvia), kanske en något stadigare än vanligt frukost efteråt?
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 19:19En mil! Jag är långt ifrån att kunna springa så långt! Jag är hittills glad att jag kommer upp, och ut i spåret. Men det låter ju inte på någon här som att det skuller vara så värst farligt att springa på tom mage, vilket gläder mig!
Tack för alla svar!
En mil! Jag är långt ifrån att kunna springa så långt! Jag är hittills glad att jag kommer upp, och ut i spåret. Men det låter ju inte på någon här som att det skuller vara så värst farligt att springa på tom mage, vilket gläder mig!
Tack för alla svar!
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:13Mina normala pass ligger på 10-20km. Springer jag dessa ett par timmar efter frukost behöver jag varken vatten eller energi med (fast det hjälper att ha det :-)). Men springer jag dom före frukost dricker jag vatten och kaffe med mjölk innan och på det lä
Mina normala pass ligger på 10-20km. Springer jag dessa ett par timmar efter frukost behöver jag varken vatten eller energi med (fast det hjälper att ha det :-)). Men springer jag dom före frukost dricker jag vatten och kaffe med mjölk innan och på det lä
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:26De bästa med att springa på morgonen är att man känner sig så j-a duktig resten av dagen. 😉
De bästa med att springa på morgonen är att man känner sig så j-a duktig resten av dagen. 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:37(t+) på dé
(t+) på dé
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2011, 20:53Mina morgonpass syftar faktiskt mest till att samla km när tiden på kvällen inte räcker till för träning pga en massa åtaganden. Men visst får man energi så att det räcker o blir över efter ett morgonpass! Det borde vara förbjudet att hoppa över dem under
Mina morgonpass syftar faktiskt mest till att samla km när tiden på kvällen inte räcker till för träning pga en massa åtaganden. Men visst får man energi så att det räcker o blir över efter ett morgonpass! Det borde vara förbjudet att hoppa över dem under
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 21:33Sylvia, orkade du hålla dig vaken och se Necronaut på kvällen?
Sylvia, orkade du hålla dig vaken och se Necronaut på kvällen?
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2011, 21:39Nope, jag skippade SRF. Som jag gör alla år. Nån måste ju vara hemma och passa barnen. 😉
Nope, jag skippade SRF. Som jag gör alla år. Nån måste ju vara hemma och passa barnen. 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 21:54Jag skulle absolut äta!!
Så länge du inte ska bränna av backintervaller så stannar maten fint i magen! 🙂
Jag skulle absolut äta!!
Så länge du inte ska bränna av backintervaller så stannar maten fint i magen! 🙂