Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:34Sylvia, ??? ??? ?? ??????! :@
Sylvia, ??? ??? ?? ??????! :@
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:13En kopp kaffe, sen är man redo för en morgonjogg. Kör också mina flesta långpass innan frukost, men har med mig sportdryck då.
En kopp kaffe, sen är man redo för en morgonjogg. Kör också mina flesta långpass innan frukost, men har med mig sportdryck då.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:16Enligt mig är det aldrig bra att träna utan mat i magen men som många sagt tror jag det är väldigt individuellt. Jag själv kände mig svimfärdig första gången jag löpte innan frukost och sedan dess har jag vart noggrann med att alltid äta innan träning, sp
Enligt mig är det aldrig bra att träna utan mat i magen men som många sagt tror jag det är väldigt individuellt. Jag själv kände mig svimfärdig första gången jag löpte innan frukost och sedan dess har jag vart noggrann med att alltid äta innan träning, sp
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 07:04Jag springer på mornarna uteslutande. Försöker komma iväg vid 6 på vardagar och jobb, annars "när det blir", typiskt 8-9.
Äter inget före vardagslöpet på 10 km.
Äter en banan före helglöpet på 16 eller 21 km, här tar jag också med mig vätska (en av fl
Jag springer på mornarna uteslutande. Försöker komma iväg vid 6 på vardagar och jobb, annars "när det blir", typiskt 8-9.
Äter inget före vardagslöpet på 10 km.
Äter en banan före helglöpet på 16 eller 21 km, här tar jag också med mig vätska (en av fl
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 07:38Löptränar oxå på morgonen.
Går upp ca 04.45, dricker kaffe och vaknar.
Innan jag sticker ut vid 05.40 dricker jag min specialare;
2 ägg, lite mjölk, en klick honung: vispa ihop & drick.
Funkar toppen att springa en mil på 🙂
Löptränar oxå på morgonen.
Går upp ca 04.45, dricker kaffe och vaknar.
Innan jag sticker ut vid 05.40 dricker jag min specialare;
2 ägg, lite mjölk, en klick honung: vispa ihop & drick.
Funkar toppen att springa en mil på 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 09:3011,8km gick utmärkt innan frukost tidigt imorse! fantastiskt med all grönska och fågelsång!
11,8km gick utmärkt innan frukost tidigt imorse! fantastiskt med all grönska och fågelsång!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 10:23Hungriga vargar jagar bäst.
Äta eller inte spelar nog inte så stor roll. Visst det kan vara mer eller mindre optimalt speciellt om det är riktigt hårda pass. Men människan är nog rätt väl anpassad till en tillvaro där det inte finns ett överskott på mat
Hungriga vargar jagar bäst.
Äta eller inte spelar nog inte så stor roll. Visst det kan vara mer eller mindre optimalt speciellt om det är riktigt hårda pass. Men människan är nog rätt väl anpassad till en tillvaro där det inte finns ett överskott på mat
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 21:25Jag kör nästan samtliga pass på morgonen i veckorna. Då äter jag en frukt och dricker lite juice innan och spar grötfrukosten till efter passet. Det funkar bäst för mig. Jag kan inte träna med mat i magen.
Enda gången jag äter innan passet är när distan
Jag kör nästan samtliga pass på morgonen i veckorna. Då äter jag en frukt och dricker lite juice innan och spar grötfrukosten till efter passet. Det funkar bäst för mig. Jag kan inte träna med mat i magen.
Enda gången jag äter innan passet är när distan
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 00:18Vitargo och ett glas filmjölk brukar jag ta.
Vitargo och ett glas filmjölk brukar jag ta.