Quote from Guest on 7 November 2009, 17:20Jag måste få skälla av mig i ett ämne jag börjar tröttna ganska mycket på och nu idag höll det på att gå riktigt åt helvete på ren svenska!
Vissa bilister?:@
Igår eftermiddags cyklade jag ner till min flickvän Fia i Malmö från Hbg där jag bor och innan
Jag måste få skälla av mig i ett ämne jag börjar tröttna ganska mycket på och nu idag höll det på att gå riktigt åt helvete på ren svenska!
Vissa bilister?:@
Igår eftermiddags cyklade jag ner till min flickvän Fia i Malmö från Hbg där jag bor och innan
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 17:30"anmäler direkt!" känns som en bra metod, för det långa loppet. Synd att man själv fegar ur.
"anmäler direkt!" känns som en bra metod, för det långa loppet. Synd att man själv fegar ur.
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 18:04Tyvärr ingår inte iq-tester i körkortsproven.
Tyvärr ingår inte iq-tester i körkortsproven.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:06Utmärkt att du anmäler direkt. Har inte haft några "nära" på ett tag, men om jag inte får tag i dem på direkten för ett "kvartsamtal" så är det läge att anmäla. Om inte annat kanske man då kan få till den debatt som jag känner behövs. Det blir fler och fl
Utmärkt att du anmäler direkt. Har inte haft några "nära" på ett tag, men om jag inte får tag i dem på direkten för ett "kvartsamtal" så är det läge att anmäla. Om inte annat kanske man då kan få till den debatt som jag känner behövs. Det blir fler och fl
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:09?
Vid omkörning så är det lämpligt att omkörande fordon befinner sig på vänster sida av vägen.
Är det inte fritt för mötande trafik så SKA vederbörande vänta tills det är fritt.
?
Vid omkörning så är det lämpligt att omkörande fordon befinner sig på vänster sida av vägen.
Är det inte fritt för mötande trafik så SKA vederbörande vänta tills det är fritt.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:25Synd bara att många skiter i det.
Synd bara att många skiter i det.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:36Hej Manne.
Ja som jag skrev i en tidigare tråd.
"Får man skjuta klappträn som kör bil, snälla får man det."
Men jag vet inte hur det ser ut om jag börjar cykla med Mr 9mm (Glocken) i ryggfickan. Skulle kunna tänka mig att det inte är så där jätte popu
Hej Manne.
Ja som jag skrev i en tidigare tråd.
"Får man skjuta klappträn som kör bil, snälla får man det."
Men jag vet inte hur det ser ut om jag börjar cykla med Mr 9mm (Glocken) i ryggfickan. Skulle kunna tänka mig att det inte är så där jätte popu
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:38Hoss hade en häst.
Hoss hade en häst.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:45Om man vill anmäla nån direkt, hur gör man då enklast?
Om man vill anmäla nån direkt, hur gör man då enklast?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 18:46Bra om åtminstone en part försöker samspela i trafiken.
Bra om åtminstone en part försöker samspela i trafiken.