Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:24Hej David.
"Har du utbildat dom till att cykla runt med en Glock?"
Nej inte riktigt. Dom grabbarna cyklar inte mycket och dom har lite andra prylar än glocken å vifta med.
Å se här vad lugnt och fint dom "cyklar" Pöjkera.
http://www.youtube.com/watch
Hej David.
"Har du utbildat dom till att cykla runt med en Glock?"
Nej inte riktigt. Dom grabbarna cyklar inte mycket och dom har lite andra prylar än glocken å vifta med.
Å se här vad lugnt och fint dom "cyklar" Pöjkera.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:25Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla men då har kanske Hoss redan avrättat trafikanten?
Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla men då har kanske Hoss redan avrättat trafikanten?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:27Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?
Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:28Måste vara jobbigt om det kommer in 100 anmälningar i månaden, då blir det kanske priotet hos polisen.
Måste vara jobbigt om det kommer in 100 anmälningar i månaden, då blir det kanske priotet hos polisen.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:32Hej David.
"Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla"
Ja så kan tyckas men det är inte så lätt.
I mitt ex från i våras. Polisens bedömning var/är att det inte var/är ett "trafikbrott" då jag aldrig körde in i bilen.
Jag väjde för biliste
Hej David.
"Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla"
Ja så kan tyckas men det är inte så lätt.
I mitt ex från i våras. Polisens bedömning var/är att det inte var/är ett "trafikbrott" då jag aldrig körde in i bilen.
Jag väjde för biliste
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:34Visade du pickadollen då för polisen?
Visade du pickadollen då för polisen?
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:35Hej David.
"Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?"
Rätt plats och utrustning, det är det inga fel på. Däremot tiden, den kan man nog förbättra lite.
Men vad då. Ska jag tala om för buset n
Hej David.
"Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?"
Rätt plats och utrustning, det är det inga fel på. Däremot tiden, den kan man nog förbättra lite.
Men vad då. Ska jag tala om för buset n
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 19:58Jag har fått en dålig ovana med att kasta vattenflaskor på bilar som jag anser INTE sköter sej i trafiken.
Stannar de mej efter det så säger jag bara att jag "råkade tappa flaskan i ren rädsla".
Enligt polisen så strå ord mot ord och det rent teoreiskt k
Jag har fått en dålig ovana med att kasta vattenflaskor på bilar som jag anser INTE sköter sej i trafiken.
Stannar de mej efter det så säger jag bara att jag "råkade tappa flaskan i ren rädsla".
Enligt polisen så strå ord mot ord och det rent teoreiskt k
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 20:02Eller så kan man av pur förskräckelse råka vifta till med bygellåset på en dörrplåt eller en sidoruta. Hoppsan vad rädd jag blev.
Fast det värsta en bilist kan råka ut för, är att en cyklist demonstrativt stannar framför dom och rycker på axlarna med en
Eller så kan man av pur förskräckelse råka vifta till med bygellåset på en dörrplåt eller en sidoruta. Hoppsan vad rädd jag blev.
Fast det värsta en bilist kan råka ut för, är att en cyklist demonstrativt stannar framför dom och rycker på axlarna med en
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:05oj, jag är nog lite mer rädd om livet än vad Bruce verkar vara... en vacker dag brister det för nån av de där stressade bilisterna!
oj, jag är nog lite mer rädd om livet än vad Bruce verkar vara... en vacker dag brister det för nån av de där stressade bilisterna!