Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFullständiga idioter!!!
You need to log in to create posts and topics.

Hej David.

"Har du utbildat dom till att cykla runt med en Glock?"

Nej inte riktigt. Dom grabbarna cyklar inte mycket och dom har lite andra prylar än glocken å vifta med.

Å se här vad lugnt och fint dom "cyklar" Pöjkera.

http://www.youtube.com/watch

Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla men då har kanske Hoss redan avrättat trafikanten?

Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?

Måste vara jobbigt om det kommer in 100 anmälningar i månaden, då blir det kanske priotet hos polisen.

Hej David.

"Är det inget brott så verkar det underligt att anmäla"

Ja så kan tyckas men det är inte så lätt.

I mitt ex från i våras. Polisens bedömning var/är att det inte var/är ett "trafikbrott" då jag aldrig körde in i bilen.

Jag väjde för biliste

Visade du pickadollen då för polisen?

Hej David.

"Synd att de aldrig är på rätt plats med rätt utrustning i tid men det ingick inte i din utbildning?"

Rätt plats och utrustning, det är det inga fel på. Däremot tiden, den kan man nog förbättra lite.

Men vad då. Ska jag tala om för buset n

Jag har fått en dålig ovana med att kasta vattenflaskor på bilar som jag anser INTE sköter sej i trafiken.
Stannar de mej efter det så säger jag bara att jag "råkade tappa flaskan i ren rädsla".
Enligt polisen så strå ord mot ord och det rent teoreiskt k

Eller så kan man av pur förskräckelse råka vifta till med bygellåset på en dörrplåt eller en sidoruta. Hoppsan vad rädd jag blev.

Fast det värsta en bilist kan råka ut för, är att en cyklist demonstrativt stannar framför dom och rycker på axlarna med en

oj, jag är nog lite mer rädd om livet än vad Bruce verkar vara... en vacker dag brister det för nån av de där stressade bilisterna!