Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:09Tja då har han ju bygellåset. (H)
Tja då har han ju bygellåset. (H)
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:12Vad vill han göra med det när bilisten trycker på gaspedalen?... (#)
Vad vill han göra med det när bilisten trycker på gaspedalen?... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 20:19Ingen bilist vill ha bucklor på motorhuven,
Ingen bilist vill ha bucklor på motorhuven,
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 11:39jag ska ha tag i en, sen kommer det i tidningarna...
jag ska ha tag i en, sen kommer det i tidningarna...
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 15:09Man skulle kokat ihop nåt vettigt att slå upp i tidningarna så att övriga klappträn får sig en minnesbeta?
Förslag på det?
Man skulle kokat ihop nåt vettigt att slå upp i tidningarna så att övriga klappträn får sig en minnesbeta?
Förslag på det?
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 17:29`Förjävligt att man ska behöva träna med livet som insatts. Det är det som är fördelan med Mtb....I skogen finns inte en bil. Många år med Mc har gjort att jag tänker...ingen ser mig vart jag än är på vägen!
`Förjävligt att man ska behöva träna med livet som insatts. Det är det som är fördelan med Mtb....I skogen finns inte en bil. Många år med Mc har gjort att jag tänker...ingen ser mig vart jag än är på vägen!
Quote from Fredrik Närenfors on 8 November 2009, 17:30Gäller att vinkla artikeln så att alla känner sig träffade. Inte många som kommer associera med utryckningsfordon eller blind gammal gubbe.
Gäller att vinkla artikeln så att alla känner sig träffade. Inte många som kommer associera med utryckningsfordon eller blind gammal gubbe.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:36Tycker att man ska börja artikeln med att skriva om att många olyckor sker på grund av att cyklister INTE är försedda med tillräckligt med ljus och reflexer...
När man har engagerat bilisterna i artikeln, så ändras infallsvinkeln till att TROTS att man ä
Tycker att man ska börja artikeln med att skriva om att många olyckor sker på grund av att cyklister INTE är försedda med tillräckligt med ljus och reflexer...
När man har engagerat bilisterna i artikeln, så ändras infallsvinkeln till att TROTS att man ä
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:43Bra synpunkt Fia. Risken är ju annars att det bara kommer att bli pajkastning (som vanligt om man ser kommentarer på dylika artiklar som läggs ut på webben as well).
Bra synpunkt Fia. Risken är ju annars att det bara kommer att bli pajkastning (som vanligt om man ser kommentarer på dylika artiklar som läggs ut på webben as well).
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 13:27Att cykla är spännande. Det går inte en dag utan att det är tillbud.
Det gäller att förutse var idioterna kan dyka upp, och vara beredd....Det är svårt att argumentera när motståndaren är två ton plåt och skrot.
Det känns dock väldigt bra att peka fing
Att cykla är spännande. Det går inte en dag utan att det är tillbud.
Det gäller att förutse var idioterna kan dyka upp, och vara beredd....
Det är svårt att argumentera när motståndaren är två ton plåt och skrot.
Det känns dock väldigt bra att peka fing