Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:57Vem tar på sej ansvaret och skriver artikeln?
Var ska den publiceras?
Vem tar på sej ansvaret och skriver artikeln?
Var ska den publiceras?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:59KamratPosten
KamratPosten
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:17Jag åtar mig det via lokaltidningen Helsingborgs Dagblad samt Sydsvenskan som når flest läsare här och jag kommer att snacka med folket i Ck Fix om vi ska göra gemensam sak.
Eftersom problemet genomsyrar hela landet så finns det ju all anledning för samt
Jag åtar mig det via lokaltidningen Helsingborgs Dagblad samt Sydsvenskan som når flest läsare här och jag kommer att snacka med folket i Ck Fix om vi ska göra gemensam sak.
Eftersom problemet genomsyrar hela landet så finns det ju all anledning för samt
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:22Annars är väl Soldiers of Fortune en lämplig tidning.
Annars är väl Soldiers of Fortune en lämplig tidning.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:31Har du inget vettigt att säga kan du väl helt enkelt bara vara tyst?
Men vad du insinuerar med dina intelligenta uttalanden är ju att du inte bryr dig ett dugg om cyklisters säkerhet på vägarna eftersom du hela tiden ska förlöjliga hela ämnet.
I ditt fa
Har du inget vettigt att säga kan du väl helt enkelt bara vara tyst?
Men vad du insinuerar med dina intelligenta uttalanden är ju att du inte bryr dig ett dugg om cyklisters säkerhet på vägarna eftersom du hela tiden ska förlöjliga hela ämnet.
I ditt fa
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:46Jaså, du vet inte mycket om vad jag tycker om säkerhet på vägarna?!
Jaså, du vet inte mycket om vad jag tycker om säkerhet på vägarna?!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:55Lägg då fram dina åsikter i ämnet så att det klarnar lite bättre för massan istället för att spamma sönder varenda tråd.
Lägg då fram dina åsikter i ämnet så att det klarnar lite bättre för massan istället för att spamma sönder varenda tråd.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 00:00Klarar du av att läsa de trådar som redan är i ämnet?
Så kan du börja där.
SPAM är nåt EU:s skärgårdsbor äter.
Klarar du av att läsa de trådar som redan är i ämnet?
Så kan du börja där.
SPAM är nåt EU:s skärgårdsbor äter.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 00:00Mata inte trollen.
Mata inte trollen.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 00:17Tord: Jag vet, men...
Tord: Jag vet, men...