Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:11Bra, Dennis. Håller helt med dig.
Man får sålla och inera, det här forumet är ju som att sitta och lyssna på tusentals människor samtal och funderingar. En del inlägg blir jag klockare av, en del blir jag berörd av och en hel del är intresserar mig över
Bra, Dennis. Håller helt med dig.
Man får sålla och inera, det här forumet är ju som att sitta och lyssna på tusentals människor samtal och funderingar. En del inlägg blir jag klockare av, en del blir jag berörd av och en hel del är intresserar mig över
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:13Jag håller med Dennis här (om vi nu öht ska fortsätta älta ämnet)...
Inläggen som beskriver hur dålig David är för forumet är fler än de inlägg David själv skriver som är trams. För han har en hel del poänger också och när det är trams så borde man kunna
Jag håller med Dennis här (om vi nu öht ska fortsätta älta ämnet)...
Inläggen som beskriver hur dålig David är för forumet är fler än de inlägg David själv skriver som är trams. För han har en hel del poänger också och när det är trams så borde man kunna
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:20>Dennis;
-Så man ska alltid vända andra kinden till och ta emot mera och låtsas som ingenting?
-Tittar du helst åt ett annat håll när du ser ngt du inte tycker om?
(utom denna gången då, uppenbarligen.....)-Kan inte förstå att du tycker det är värt at
>Dennis;
-Så man ska alltid vända andra kinden till och ta emot mera och låtsas som ingenting?
-Tittar du helst åt ett annat håll när du ser ngt du inte tycker om?
(utom denna gången då, uppenbarligen.....)
-Kan inte förstå att du tycker det är värt at
Quote from Mikaela Lexén on 10 November 2009, 13:46Niclas skrev:
"-Så man ska alltid vända andra kinden till och ta emot mera och låtsas som ingenting?"Var och en gör som man själv vill. Provokationer kan komma från många håll.
Personangrepp är inte ok. Personangrepp har jag inte sett från Davids sida
Niclas skrev:
"-Så man ska alltid vända andra kinden till och ta emot mera och låtsas som ingenting?"
Var och en gör som man själv vill. Provokationer kan komma från många håll.
Personangrepp är inte ok. Personangrepp har jag inte sett från Davids sida
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:55Dennis;
Så du tycker fortfarande det är värt att FB förlorar medlemmar (och kunskap) för att han ska få hållas?
Dennis;
Så du tycker fortfarande det är värt att FB förlorar medlemmar (och kunskap) för att han ska få hållas?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:56Problemet är ju att den lilla fraktion av cyklister bland cyklister som rör sig i 30+ avviker så från den traditionella trafikrytmen. Det är lätt att missa om man inte är vaken och det är långt ifrån alla bilister. Ett råd som jag läste i den här tråden o
Problemet är ju att den lilla fraktion av cyklister bland cyklister som rör sig i 30+ avviker så från den traditionella trafikrytmen. Det är lätt att missa om man inte är vaken och det är långt ifrån alla bilister. Ett råd som jag läste i den här tråden o
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:05Att betrakta andra (medtrafikanter) som fiender är ALLTID ett dumt råd. Däremot att räkna med att de kommer göra det oväntade eller "farligaste" är nog smart.
Visst, jag fattar din poäng, men att se andra med hat leder bara till mer elände....
Att betrakta andra (medtrafikanter) som fiender är ALLTID ett dumt råd. Däremot att räkna med att de kommer göra det oväntade eller "farligaste" är nog smart.
Visst, jag fattar din poäng, men att se andra med hat leder bara till mer elände....
Quote from Mikaela Lexén on 10 November 2009, 14:12>Niclas
Om andra väljer att sluta på Funbeat istället för att ignorera inlägg man inte gillar, ja då må det vara så. Slutar de på sitt jobb också när det kommer kunder eller arbetskamrater de inte tycker om?
De hittar säkert nåt nytt forum där alla håller
>Niclas
Om andra väljer att sluta på Funbeat istället för att ignorera inlägg man inte gillar, ja då må det vara så. Slutar de på sitt jobb också när det kommer kunder eller arbetskamrater de inte tycker om?
De hittar säkert nåt nytt forum där alla håller
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:26Detta är helt OT.
"Visst, jag fattar din poäng, men att se andra med hat leder bara till mer elände.... "
Jag hatar inte mina fiender, jag ska bara döda dom. Inte hata, bara död.
Och om det övergår till hat så ska jag byta jobb. För då är jag på fel pla
Detta är helt OT.
"Visst, jag fattar din poäng, men att se andra med hat leder bara till mer elände.... "
Jag hatar inte mina fiender, jag ska bara döda dom. Inte hata, bara död.
Och om det övergår till hat så ska jag byta jobb. För då är jag på fel pla
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:29Så de som orkar med Tramses schizofrena lekskola stannar kvar på FB och resten lämnar efterhand.
Vore det då inte bättre om nån rensade upp ibland allt spam?
Läs moderatorer?Mig veterligen accepteras det överlag på de flesta forum att alla gör lite över
Så de som orkar med Tramses schizofrena lekskola stannar kvar på FB och resten lämnar efterhand.
Vore det då inte bättre om nån rensade upp ibland allt spam?
Läs moderatorer?
Mig veterligen accepteras det överlag på de flesta forum att alla gör lite över